Ga naar inhoud

Jailbreaker voelt zich denk ik niet goed!!!


Vala

Aanbevolen berichten

Volgens mij hoef je niet eens perse foto's te laten maken. Maar onder narcose kunnen ze het bekkie goed open doen om te kijken. Een konijn wat gewoon wakker is zal ten alle tijden niet echt meewerken om "het achterste van z'n tong" te laten zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 209
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ow zo, naja geen idee of het werk maar Jailbreaker en Lady werkte vandaag heel netjes mee met de controle ook met het bekje open stribbelde ze niet tegen :P

Ow ik dacht dat je altijd foto's moest maken als je de tande wilde doen. Maar ik heb er ook niet zo veel verstand van ;)

Ik kijk het gewoon allemaal rustig aan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor volgens mij niet. Als er bv andere problemen zijn (traanogen of anderzins) dan is een foto wel eens handig om te kijken hoe de wortel loopt. Maar bij haakjes volgens mij niet. Of ik moet mij vergissen, maar ik heb nog nooit ivm haakjes een foto hoeven laten maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke :) weer wat geleerd, jeetje als het zo door gaat word ik nog eens slim :P

Ik ga het gewoon allemaal in de gaten houden en ga nu voor de inenting sparen want dat geld heb ik moeten uitgeven aan het noodconsult van 71 euro en 2 entingen kosten 70 :P naja kijken of dat deze of volgende maand mogelijk is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al zei, je kan inderdaad niet altijd alle haken op kiezen zien omdat de achterste kiezen vaak moeilijk te bekijken zijn, maar die eerste dierenarts keek ook niet onder narcose naar het gebit en die kon al hele enge scenario's vertellen over beide konijnen hun gebit. Dat is het vage eraan. En als dan twee andere dierenartsen heel goed kijken en totaal niks kunnen zien is dat natuurlijk wel heel dubieus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarom ik ga gewoon op het advies af die 2 dierenartsen me hebben gegeven en lekker genieten van me schatjes :love: en dan nu sparen voor hun inenting en dan is dat ook weer voor een jaar geregeld :D

Momenteel zit Lady aan een wilgentak met blaadjes te knabbelen en Jailbreaker zit hooi te eten uit zijn hooi bal :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .