Boefje Geplaatst: 3 juli 2013 Delen Geplaatst: 3 juli 2013 :yipi::cool::bunny1::yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vala Geplaatst: 3 juli 2013 Delen Geplaatst: 3 juli 2013 :biggrin::yipi::bunny4::bounce:Ben blij dat hij zich weer zo goed voelt :party:i.p.v de smiley Lobke voor je zien :boulay: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 3 juli 2013 Delen Geplaatst: 3 juli 2013 Super! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamper2011 Geplaatst: 3 juli 2013 Delen Geplaatst: 3 juli 2013 Wat geweldig om te lezen dat Lobke er inmiddels bijna helemaal weer bovenop is! Wie had dat verwacht? Het is echt een wonder. Hij heeft ontzettend veel geluk gehad.Geniet er maar lekker van. Ik ben echt heel blij voor jullie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gridje Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Super! Geweldig! Jippie voor Lobke! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleintje Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Oh, wat een fijne afloop! (Ik werd echt even naar toen ik je eerste bericht las. Vreselijk om je konijn zo te vinden...) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluisjexsnuitje Geplaatst: 6 juli 2013 Delen Geplaatst: 6 juli 2013 mooi dat het goed is afgelopen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quinty01 Geplaatst: 6 juli 2013 Delen Geplaatst: 6 juli 2013 Mooi dat het goed gaat!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
krosjka Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Wow wat een verhaal zeg! Ik denk ook dat je geluk hebt gehad met je dierenarts. Vele dierenartsen hadden hem deze kans niet gegeven denk ik omdat het vrijwel een duidelijke zaak leek te zijn. Echt super dit verhaal! Veel sterkte, en ik hoop dat dit 'ongeluk' niet nog een keer kan gebeuren! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
saskiaa Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Jeetje mina had een brok in m'n keel wat verschrikkelijk om mee te maken, maar je hebt super nazorg gegeven, echt heel fijn hoe dit is afgelopen!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaniVerberckt Geplaatst: 7 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Ja dankzij dit voorval heb ik dus ook een konijnkundige dierenarts in de buurt gevonden, altijd goed om te weten natuurlijk! Al mocht ze der prijzen wel wat minder doen.. 80euro voor 1 spuit gaat er wel wat over, heb zelfs maar 70 euro betaald voor zijn castratie...Anyway, Lobke en ik zijn weer superblij en meneertje komt weer aandacht zoeken zoals we hem kennen. Morgen vertrekken we op vakantie en aangezien we ons zelfmoordkonijn niet graag meer alleen laten gaat ie dus gewoon gezellig mee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaniVerberckt Geplaatst: 8 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2013 Konijn ingeladen, grote watervooraad bij voor onderweg, yup, baasje blij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noontjje Geplaatst: 8 juli 2013 Delen Geplaatst: 8 juli 2013 Wat een heftig verhaal. Gelukkig met een goede afloop.Geniet daarom extra van jullie vakantie. Veilige reis en veel plezier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten