Ga naar inhoud

Goede voeding


Iloveanimals

Aanbevolen berichten

De meeste mensen hier zijn heel tevreden van SS, dat is Sience Selective, van het merk supreme. Dat voer kan echter een beetje prijzig zijn, daarom hebben er ook veel leden HFST als bix. Hope Farms super trio is veel voordeliger, vooral in de grote verpakkingen.

Ik ben zelf ook wel fan van Fibafirst dat is ook van supreme. Het heeft een hoog vezelgehalte en konijntjes moeten serieus kauwen voordat ze wat eten. Dat lijkt mij zelf goed ter preventie haakjes op de kiezen, maar zeker weet ik dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haak even in op jouw vraag, Iloveanimals.

Door mijn dierenarts werd Beaphar care + aanbevolen.

Ik was gisteren bij de dierenarts voor een enting en stelde wat moeilijk vragen aan haar.

Aan haar antwoorden, kon ik toch merken dat ze eigenlijk niet veel verstand had van konijnen.

Ik heb eigenlijk nog nooit naar de samenstelling gekeken omdat ik er ervan uit ging dat het goed was.

Het werd namelijk ook door de dierenarts geadviseerd... Ik doe het voer altijd in een bak en gooi dus de zak weg.

Heeft iemand ervaring met dit voer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik vaak lees, is dat Beaphar Care+ in dezelfde groep valt als SS en HFST qua kwaliteit, maar dat het minder vaak gekozen wordt omwille van de hogere prijs. Ik voer zelf al een hele tijd Beaphar Care+ en ben er erg tevreden over. Ze hebben er ook weinig van nodig, ik voer gemiddeld 13 gram per kg lichaamsgewicht, en laatst kregen ze bij de dierenarts allevier een goed rapport. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .