Ga naar inhoud

Bram heeft EC


elnienkjo

Aanbevolen berichten

Hier ben ik ook blij om. Want echt soms is behandelen gewoon langer nodig. IK heb echt ooit 6 weken behandeld en net als jij steeds getwijfeld en uiteindelijk ging het goed. Het is soms een beetje met ups en downs dan zijn ze levendig en daarna vallen ze weer terug.

Het weer helpt ook niet mee denk ik die koude.

Geef hem ook veel kruiden en spullen voor zijn weerstand.

Dikke knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een afwegingen.... Je zult er wel behoorlijk doorheen zitten, maar Bram heeft het in ieder geval enorm getroffen met jou en z'n twee konijnenmeisjes en hij lijkt daarom ook zeker de moed niet op te willen geven! Heel veel succes weer en natuurlijk beterschap voor je ventje!!! Ik ga keihard duimen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

We zijn weer drie weken verder en ik vond t wel weer tijd voor een update. Een heel positieve update.

Eigenlijk sinds mijn vorige berichtje is het langzaam beter geworden. Hij werd weer actiever en meer allert. Ik ben nu een week gestopt met de panacur en zelfs nu gaat hij nog vooruit. Ik merk ook dat hij minder angstig is nu ik hem niet meer oppak. Al een week is hij niet meer omgevallen en zijn koppie staat nog wel scheef, maar niet meer zo scheef als daarvoor. In het begin liep hij alleen langs de wanden van het hok, maar nu hobbelt hij weer ouderwets lekker door het hok heen. Daarbuiten komt hij nog niet, maar ik denk dat dat niet lang meer gaat duren.

Eten en drinken gaat ook steeds beter. In zijn slechte periode at hij alleen hooi en groenvoer, nu eist hij zijn brokjes weer op en drinkt zelfs weer uit het flesje.

Vanochtend was ik heel blij verrast want meneer zat voor het eerst in bijna een maand op de bovenste verdieping en beide oren hingen aan de juiste kant van zijn koppie. :yipi:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .