Ga naar inhoud

water drinken


pluisje 18

Aanbevolen berichten

Mijn binnenkonijnen dronken ook niet goed uit een flesje, dus hebben ze nu een bakje. Ik vervang het water twee keer per dag, omdat er nog wel eens wat haar of hooi in komt.

Het is ook verstandig om twee bakjes neer te zetten wanneer je weggaat. Als er dan eentje om wordt gegooid, zitten ze in ieder geval niet zonder water ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Water is water :) maakt niet uit waar het uitkomt/ inzit.

Zou je denken...

Hier wordt het liefst uit de bak water voor de katten gedronken (met het nodige geslurp :D ). Maar als ik dan een bak water in het hok zet wordt het met de nodige precisie van de verdieping afgegooid! Dus daar hangt nu een flesje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen hadden altijd flesjes, ik heb nu voor mijn binnenkonijnen ook een bak neergezet (ver bij het hok en hooi vandaan, dan blijft het wel redelijk schoon :P) en voor de buitenkonijnen tijdelijk ook i.v.m. de vorst. Als je dan een nieuw flesje neerhing was het zo'n gedoe wie eerst mocht drinken, aldoor de ander aan de kant duwen :P met een grote waterbak is dat opgelost :)

Binnen heb ik zowel een flesje als een bakje en uit beide wordt veel gedronken. Mijn inmiddels overleden rammetje dronk zelfs bijna niks uit een bakje, die wilde echt liever een fles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .