Ga naar inhoud

Pippa eet en keutelt niet: gas --> dwangvoeren??


sanne_c

Aanbevolen berichten

Er zijn keutels!!!

Tot daarnet weinig verandering, toen nam ik Pippa op mijn schoot voor een uitgebreide buikmassage en plots rook ik vanalles en ik zie keiveel keutels. Ze zijn wel vrij plat en kleverig, en plakken aan elkaar zoals blindedarmkeutels maar dan groter. Ik ben blijven masseren en er bleven keutels komen, in totaal toch een twintigtal.

Voor de rest is hij nog even lusteloos en wil hij nog niet eten.

Is zijn darmstelsel dan toch in gang geschoten? Of kwam het puur door de buikmassage en heb ik de keutels er gewoon uitgeperst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pippa is gestorven :'((((.

Een half uur nadat de eerste keutels er waren geweest, ging ik kijken naar Pippa, en ik pakte hem op om naar zijn poepje te kijken, en hij geaagt zich raar, ik zet hem neer en hij kan niet meer op zijn poten staan, glijdt uit, verliest het evenwicht... Direct naar dierenarts gebeld (ze had haar gsm-nummergegeven), ze zei dat ze dacht at het shock was en dat ik Pippa goed warm moest houden en proberen naar de dierenkliniek in Brasschaat te komen (waar zij nu was). We hebben dan een auto geregeld en met Pippa daarheen, hij lag in zijn reismandje met warmwaterkruik en handdoeken. Toen we de auto wilde instappen slaakte Pippa een geluidje en verstijfde hij helemaal... We wisten ergens al hoe laat het was, maar ik wilde toch nog naar de dierenarts... Ge weet maar nooit. Eens bij de dierenarts was Pippa helemaal verstijfd, dus hij was gestorven. De dierenarts was er zelf niet goed van, ze had het niet gedacht zei ze, en ze heeft mij gezegd dat ik er niks aan kon doen en dat ik alles goed gedaan heb. Maar ergens denk ik dat ik iets fout gedaan heb, zoals bv die vervallen pijnstiller. Als die niet goed werkte, heeft hij gisteren tot 16u pijn gehad...

Ik ben er helemaal kapot van en ik weet niet hoe ik dit te boven moet komen :'(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje, sterkte met het verlies! Wat is gas toch een vervelende rot 'ziekte'.

Je krijgt weer moed door de keutels en dan gebeurd er toch nog zoiets, wat sneu. :( Ik denk dat je niet meer had kunnen doen als wat je deed, je was ook op tijd bij de dierenarts. Geef Pippa maar een mooi plekje en probeer de leuke dingen te herrineren. Sterkte er mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel sterkte... ik had deze week een gelijkaardig probleem.. mijn konijn is er gelukkig doorgekomen, maar daar waren we bij voor de darmen echt stillagen.

het is gewoon ontzettend moeilijk om ze dan nog te redden! je hebt echt je best gedaan tot de laatste seconde. pippa boft met een baasje als jij :)

probeer inderdaad de mooie momenten te herinneren en weet dat je alles hebt gedaan wat je kon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .