Ga naar inhoud

Wilma gebruikt 1 achterpoot niet meer


Eefje

Aanbevolen berichten

Ze trekt nog flink met haar pootje, maar ze heeft geen verlammingsverschijnselen, dus ze heeft zich gewoon ergens mee bezeerd, maar niks om me zorgen over te maken gelukkig en het gaat vanzelf wel weer over! Ze is ook zo lomp soms, zal me niks verbazen als ze van het trapje is geschoten ofzo. Frits zijn oog was ook niks ergs, hij is wel erg van streek van de autorit, maar zal zo ook wel weer snel de oude worden. Loos alarm gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik schrok me echt dood! Dacht echt neeeeeeeeeeeee dit ga je niet menen! Ben zo bang voor EC ook na al die verhalen hier, het komt zo veel voor.. Had het pas nog met mijn vriend over de vaccinaties, dat ik niet zeker weet of het nodig is om te enten tegen myx en dat andere waar ik de afkorting steeds van vergeet, omdat ze toch binnen zitten, maar dat ik ze als het kon direct zou laten enten tegen EC! (ze zijn overigens wel geënt hoor en ik denk dat ik het ook gewoon weer ga doen voor de zekerheid, maar was even een overweging ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat mijn Hummel Ec heeft gehad, leek ik 't ook bij elk konijn te zien ofzo. Ik zei telkens tegen mijn vriend 'zie je het hoofdje ook wegdraaien of scheef staan?' En ik vond het altijd zo gek dat niemand anders het zag. Gelukkig slijt dat wel, maar het zit inderdaad tussen de oren. En ben zo bang dit ooit nog eens mee te maken. Hopelijk vinden ze OOOOIT iets tegen die vreselijke ziekte! Al kost het me 100 euro, als ik de beelden van Hummel weer voor me zie dan breekt echt mn hart. Pff, het blijft moeilijk om over der te schrijven. Besef soms nog steeds niet dat ze echt nooit meer terug komt, mn arme schat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .