Ga naar inhoud

Kosten Castratie Rammetje


SavannahMulder

Aanbevolen berichten

Voor een castratie zit je al snel rond de 50 á 60 euro.

Als ik bij een dierenarts zou gaan die maar 30 vraagt zou ik daar serieus mijn twijfels bij hebben of het wel goed gedaan word.

Ik was voor mijn 2 mannen ongeveer 100 euro kwijt!

Bij een andere dierenarts hier zou het 80 per konijn zijn ...

Gewoon even rondbellen naar dierenartsen in de buurt.

Maar let wel op als ze goedkoop zijn of ze het wel goed doen!

Er staat op het forum ook ergens een lijstje met vragen die je kan stellen om te kijken of die dierenarts wel konijnkundig is.

Bijv. hoeveel castraties ze uitvoeren, hoe vaak het mis gaat. En de meest belangrijke vraag; Moet je konijn vasten voor de operatie?

Als een dierenarts op die laatste vraag antwoord dat het konijn een bepaalde tijd niet mag eten dan moet je daar zeker niet naar toe gaan! :)

Maar goedkoop is castreren nou eenmaal niet, het is ook een behoorlijke ingreep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb je het antwoord nu toch al een paar keer gehad. Meestal ergens tussen de 50 en 100 euro. Bel gewoon even wat dierenartsen, of verwacht je dat die hier op het forum komen om je antwoord te geven?

Met 3 maanden castreren is soms mogelijk, maar ook heel vaak nog niet. Je moet wachten tot de ballen ingedaald zijn en bij sommigen is dat pas bij 5 of 6 maanden, soms zelfs nog later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .