Ga naar inhoud

Banjer is ziek, gas


Domino

Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hihi, ik ga bijna blozen :yes: dat je het zegt dat ik zo ervaren ben. Ik doe ook maar wat ik denk dat goed is ;) en er zijn zat mensen met nog veeeel meer ervaring dan ik ;)

Je topics over (toen nog) Lennard en Jet hebben op mij een onuitwisbare indruk gemaakt, vooral hoe veel je er voor over hebt om je konijnen een goed leven te geven. Maar ook de ervaringen met gedrag en medische perikelen met Jet en Luna (castraties). In mijn ogen ben je een ver gevorderde konijnenliefhebber. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht al dat je dat zou doen maar wel lullig voor je dat je het feestje moet missen

maar als het meenemen stres voor hem opleverd is op dit moment niet goed voor hem

misscien een troost voor je dat je lekker in het zonnetje kan gaan zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een zakje dwangvoer in huis gelukkig, ik heb er alleen wel een klein beetje wortelhapje doorheen gemengd, dat gaat makkelijker in de spuit en hij eet het beter op als zonder. Ik zal hem weer even z'n pijnstilling geven.

Ik hoor hem niet meer zo borrelen als vannacht. En hij poetst zich soms wel, maar hij wil nog niks eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je zit dan ook niet op je gemak op zo'n feestje en meenemen lijkt me ook niet ideaal. Jammer maar je hebt dan wel een hoop rust gewonnen en dat is net wat je nodig hebt.

Als je dwangvoer er toch onder dwang in moet gaan duwen zou ik toch liever Critical Care pakken als je dan toch bezig bent. Daar zit toch veel meer voedingswaarde in. Hopelijk gaat hij gauw wat groenvoer eten.

Ik heb zelf nog maar net konijnen en ik vind het ook al gevoelige beestjes, zo snel wat mis. En dan ken ik mensen met konijnen die er amper naar omkijken en die konijnen mankeren nooit wat. Of ze merken het niet, ik weet het niet.

Succes met hem. Kom op Banjer!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een die laatst van 22.00 uur 's avonds tot 's morgens half 7 bezig is geweest. Binky verhaart ook enorm en hij zat dus ook weer verstopt. Gelukkig heb ik hem er weer van kunnen verlossen. Ik geef zelf ook spuitjes water als hij last heeft en laxeermiddel. Veel succes!! Hopelijk gaat het snel weer beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik me ook wel eens afgevraagd..... snap er helemaal niks van. Al die konijnen waar niet naar wordt omgekeken. Maar misschien is dat ook wel zo wat Elnienkjo schrijft. Dat die konijnen inene dood in het hok liggen.

Maar goed, de pijnstilling zit er weer in en door het gevecht kwam er een keutel! Wel iets kleiner dan normaal, maar hopelijk is de boel nog een beetje op gang.

Ik heb helaas geen laxeermiddel. Ook nog nooit gebruikt hier. Daar heeft de dierenarts het vanmorgen ook niet over gehad. (die had trouwens ook een korte nacht, om 1 uur ging ze naar huis vannacht, en ik belde om 8 uur alweer) Maar ze zei al, dat hoort erbij.

aangepast door Domino
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft Banjer geen pijnstilling gekregen? Of heb ik daar overheen gelezen?

Hier ook al maanden pech met de monsters, dus roept mijn moeder steeds dat konijnen alleen in een klein hokje véél gelukkiger zijn. Die hoefden nooit naar de dierenarts... *rolt even met de ogen*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje domino. Bij jou lijkt het ook niet op te houden met zieke konijntjes. Heel veel beterschap met Banjer.

Toen Fenna gas had voelde ze zich al een heel stuk beter toen ze vocht toegediend kreeg. Jammer dat het bij Banjer niet echt effect lijkt te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .