Ga naar inhoud

Waar Versele-Laga hooi verkrijgbaar


Beestenbende

Aanbevolen berichten

Ik heb ooit eens 4 zakken Versele-Laga Mountainhay gekocht, waarvan de 2 zakken Kruiden goed in de smaak vielen (de 2x Munt werden afgekeurd en zijn bij het asiel beland). Nu heb ik nog maar een klein beetje van de Kruiden en verkoopt de winkel, waar ik het toen gekocht heb, geen Versele-Laga meer.

Ik kan het hooi wel in diverse webwinkels vinden. Helaas heb ik wat slechte ervaringen met via internet besteld hooi (ik zoek nu liever eigenhandig een zak uit) en vind ik het zonde om verzendkosten te moeten betalen voor 2x 500gr. hooi. Op de site van Versele-Laga kan ik geen e-mailadres vinden. Via hun site kwam ik wel uit bij de groothandel, die hun hooi verkoopt en daar hebben ze een apart e-mailadres om verkooppunten op te vragen. Ik heb die zaak 5 dagen geleden al een mail gestuurd en heb helaas nog niks terug gehoord. Bij bv Jumper kun je dingen bestellen buiten hun assortiment om, maar dat moet dan in grotere aantallen (als de groothandel 6 zakken per keer levert, moet je 6 zakken nemen) en dat vind ik teveel.

Nu hoop ik dus, dat jullie mij misschien kunnen helpen. Ik heb namelijk echt geen zin om alle dierenwinkels hier in de regio te gaan mailen of bellen. Komende dinsdag is mijn vriend vrij en gaan we sowieso de hort op en dan hoop ik dus ook ergens dat hooi te kunnen halen.

Het gaat mij dus om landelijke dierenwinkelketens (niet elke winkel heeft hetzelfde assortiment misschien, maar het wie weet heb ik dan geluk, dat een filiaal hier in de buurt het verkoopt).

Als je een specifieke winkel weet in Vlaardingen, Spijkenisse, Rhoon, Hoogvliet, Rozenburg (ZH), Poortugaal, Schiedam of dicht in de buurt van 1 van deze plaatsen, dan hoor ik dat ook graag.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nog een poging om iemand te vinden, die mij aan een verkooppunt kan helpen van Versele-Laga Mountainhay.

Er zullen hier toch wel mensen zijn, die dit hooi geven?

Ik begin wat wanhopig te worden, want in de zak zitten alleen nog kleine sprietjes en gruis. Als ik niet snel een adres vind, ben ik nog verplicht om het toch online te gaan bestellen of toch meerdere zakken tegelijk via de dierenwinkel (in beide gevallen kan ik dus niet zelf de zakken uitzoeken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er geen telefoon nummer bij

Of email adres

AniDis Maastricht AniDis Dedemsvaart Versele-Laga nv

Punterweg 16 Marconistraat 5 Kapellestraat 70

NL - 6222 NW Maastricht NL - 7701 SJ Dedemsvaart B - 9800 Deinze

Nederland Nederland België

Tel.: +31 43 36 32 777 Tel.: +31 52 32 38 500 Tel.: +32 9 381 32 00

Fax.: +31 43 36 31 900 Fax.: +31 52 32 38 505 Fax.: +32 9 386 85 13

@ lisadekaper

Dat is nog eens toevallig. Hopen, dat we allebei een winkel kunnen vinden.

@ jrjsieben

Daar had ik al gekeken, maar daar kun je alleen maar verkooppunten vinden van voer en niet van hooi.

aangepast door jrjsieben
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ jrjsieben

Nee, ik kan echt geen enkel iets vinden om contact met ze op te nemen. Ze hebben alleen een contactformulier voor klachten en meer kan ik niet vinden.

Die AniDis heb ik dus gemaild, omdat zij op hun website specifiek hebben staan, dat je dat ene speciale e-mailadres kunt gebruiken voor vragen over verkooppunten.

@ Elvje

Als ik geen problemen zou hebben met bellen, dan zou ik dat misschien wel doen. Maar het probleem is ook, dat er zoveel dierenwinkels zijn, maar tegelijk ook zo weinig dierenwinkels, die dit hooi verkopen. Als het nou zou gaan om het bellen van 1 winkel, maar het kan zijn, dat ik er misschien wel 20 moet bellen. Dat gaat me dus echt niet lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ jrjsieben

Nee, ik kan echt geen enkel iets vinden om contact met ze op te nemen. Ze hebben alleen een contactformulier voor klachten en meer kan ik niet vinden.

Die AniDis heb ik dus gemaild, omdat zij op hun website specifiek hebben staan, dat je dat ene speciale e-mailadres kunt gebruiken voor vragen over verkooppunten.

@ Elvje

Als ik geen problemen zou hebben met bellen, dan zou ik dat misschien wel doen. Maar het probleem is ook, dat er zoveel dierenwinkels zijn, maar tegelijk ook zo weinig dierenwinkels, die dit hooi verkopen. Als het nou zou gaan om het bellen van 1 winkel, maar het kan zijn, dat ik er misschien wel 20 moet bellen. Dat gaat me dus echt niet lukken.

AniDis Maastricht AniDis Dedemsvaart Versele-Laga nv

Punterweg 16 Marconistraat 5 Kapellestraat 70

NL - 6222 NW Maastricht NL - 7701 SJ Dedemsvaart B - 9800 Deinze

Nederland Nederland België

Tel.: +31 43 36 32 777 Tel.: +31 52 32 38 500 Tel.: +32 9 381 32 00

Fax.: +31 43 36 31 900 Fax.: +31 52 32 38 505 Fax.: +32 9 386 85 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

AniDis Maastricht AniDis Dedemsvaart Versele-Laga nv

Punterweg 16 Marconistraat 5 Kapellestraat 70

NL - 6222 NW Maastricht NL - 7701 SJ Dedemsvaart B - 9800 Deinze

Nederland Nederland België

Tel.: +31 43 36 32 777 Tel.: +31 52 32 38 500 Tel.: +32 9 381 32 00

Fax.: +31 43 36 31 900 Fax.: +31 52 32 38 505 Fax.: +32 9 386 85 13

Die contactgegevens zijn dus van de groothandel, die voor de verspreiding zorgt van Versele-Laga producten. En die heb ik dus gemaild. Op hun site staat namelijk:

"Bent u op zoek naar een AniDis verkooppunt waar u onze artikelen kunt kopen, zend dan een E-mail met uw coördinaten

(naam, adres, telefoonnummer) naar: assortiment@anidis.nl en u krijgt zo spoedig mogelijk de gevraagde gegevens terug."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke

Maar die moeten kunnen zeggen waar je het kan kopen toch

Die contactgegevens zijn dus van de groothandel, die voor de verspreiding zorgt van Versele-Laga producten. En die heb ik dus gemaild. Op hun site staat namelijk:

"Bent u op zoek naar een AniDis verkooppunt waar u onze artikelen kunt kopen, zend dan een E-mail met uw coördinaten

(naam, adres, telefoonnummer) naar: assortiment@anidis.nl en u krijgt zo spoedig mogelijk de gevraagde gegevens terug."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of gewoon een makkelijker verkrijgbaar hooi nemen ;)

Dat moet je tegen mijn konijn zeggen!

Verwend en kieskeurig als ze is, vind ik het al fijn, dat ze van dit hooi al 2 zakken weg heeft willen werken. Ze heeft nu een paar soorten hooi, die ze redelijk tot goed eet en die wil ik dan ook blijven geven. Dit hooi is er daar dus eentje van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, maar dan moeten ze dat dus ook wel doen. Ik heb ze vorige week zondag 8 januari al een mail gestuurd en nog niks gehoord.

Heel misschien dat ik het voor je kan vragen. Tot vorig jaar december werkt ik een dierenspeciaalzaak die met Anidis werkte en ik heb altijd wel veel contact gehad. Ik weet dat bij waar ik werkte het hooi assortiment veranderd is en of dit met reden is vanuit Anidis zou ik dan kunnen vragen en wellicht dat een oud collega voor je wil bellen naar Anidis. Als je er nog niet uit bent wil ik wel een poging wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Nicky_the

Ja, VitaKraft Alpenweidehooi heb ik in huis. Ik heb bij het tuincentrum hier in de buurt een pak van 2½kg gekocht. De eerste keer heeft ze er wel wat van gegeten, maar sindsdien moet ze er niks, maar dan ook echt niks meer van hebben. Ik heb al bijna alle hooisoorten geprobeerd, die ik heb kunnen vinden in winkels en webwinkels.

@ Aniek

Lief van je aangeboden. Als je het zou willen vragen aan die oud-collega zou dat heel fijn zijn.

@ Cleo & Jackson

Het is echt lastig verkrijgbaar hooi. Puik en VitaKraft vind je bijna overal wel, maar Versele-Laga niet.

@ Domino

Hoe heb je die adressen gevonden? Heb jij een manier gevonden om wel verkooppunten van hooi te vinden?

Helaas zijn 2 adressen echt te ver weg. Mijn vriend gaat echt niet zo ver rijden voor 2 zakjes hooi en ik geef hem daar gelijk in. Twee adrssen zitten in Rotterdam en mijn vriend heeft echt een bloedhekel aan rijden in grote steden. En het enige adres, dat overblijft, zit aan de verkeerde kant van Maassluis. Mijn vriend is dinsdag namelijk vrij en dan moeten we al de andere kant op en hebben we helaas geen tijd om ook nog eens de andere kant op te gaan. Daarna moet hij woensdag t/m zaterdag en maandag t/m vrijdag werken. En op zondag is niet alles overal open.

Jeetje, ik maak het allemaal wel moeilijk. Dit zijn van die weinige momenten, dat ik het jammer vind, dat ik geen rijbewijs heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Fitami hooi heb ik ook in huis, maar daar eet ze ook maar kleine beetjes van.

Hooisoorten mengen met kruiden of andere hooisoorten werkt bij die langoor van mij niet. Als ik lekker hooi meng met minder lekker hooi, dan eet ze het hele mengsel niet meer. Kruiden erdoorheen mengen maakt ook geen enkel verschil.

Het Versele-Laga hooi kan ik inderdaad bestellen via internet, maar ik heb wat slechte ervaringen met hooi via internet en zoek daarom liever zelf de zakken uit. Er is nog maar 1 soort hooi, dat ik via internet bestel en dat komt, omdat ik alleen maar goede ervaringen heb met dat hooi, het ook niet in een winkel krijgen kan en mijn konijn het lekker vindt.

Ik heb al een mail gestuurd naar de dierenwinkel, waar ik altijd kom om te vragen, of zij het hooi kunnen bestellen en zoja, per hoeveel zakken ik het dan moet afnemen. Als ik 8 zakken moet nemen (omdat de groothandel levert per 8 zakken), dan gaat het over, want dan blijft het veel te lang liggen.

Ik las trouwens daarstraks, dat jij bergweidehooi geeft van VitaKraft. Is dat het losverpakte bergweidehooi in zakken van 800gram?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, die heb ik geprobeerd en is behoorlijk afgekeurd.

Maar ik vond laatst Bergweidehooi van VitaKraft in de webwinkel van een tuincentrum hier in de buurt. Ik dacht, dat jij misschien ook had enals dat zo was, was ik benieuwd naar het oordeel van jouw konijnen. Ik heb er namelijk 2 zakken van besteld, omdat ik het dus hier in de buurt op kan halen en de koop kan weigeren, als het hooi me niet aanstaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .