Ga naar inhoud

Waar Versele-Laga hooi verkrijgbaar


Beestenbende

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vanochtend dan toch een e-mail terug van AniDis (met excuses voor de late reactie). Omdat ik geen verkooppunten wilde missen, had ik gevraagd om verkooppunten in heel Zuid-Holland (voor hetzelfde geld verkopen ze het ergens in de buurt van mijn schoonouders of ergens, waar mijn vriend wel eens langs komt, als hij spullen moet halen voor zijn werk). Helaas hebben ze blijkbaar alleen naar mijn woonplaats gekeken, want ik heb 3 adressen gekregen en die zijn allemaal in deze regio. Probleem is alleen, dat op alledrie de adressen het hooi te bestellen is, dus zit het niet in het assortiment. Van 1 van die winkels wist ik het al, want dat is Jumper, die mij gisteren dus al hebben terug gemaild, dat zij het kunnen bestellen voor mij.

Je kan mij niet vertellen, dat er maar 3 winkels zijn in heel Zuid-Holland, waar het te bestellen is en geen enkele winkel, die het in het assortiment heeft. Je hebt dus niet bepaald veel aan AniDis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .