Ga naar inhoud

Hooi, hooi, hooi.. IK KAN GEEN HOOI MEER ZIEN!!!!


Nicky_the

Aanbevolen berichten

  • Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou raar hier in dordt hebben ze het wel bij de kruidvat

Ze hebben rollinos van vitakraft

Mr green van vitakraft

Ik ga maandag ff een foto maken

Ik vindt het raar

Hooi heb ik nog niet gezien, maar andere dingen van Vitakraft inderdaad wel. Ik zalm ijn zusje eens vragen, die werkt bij de Kruidvat.

Overigens haal ik mijn houtkorrels, Vitakraft snacks en soms ook hooi e.d. meestal bij de Schlecker in Duitsland.. Dus dat een drogist dergelijke dingen verkoopt is zo gek nog niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen maak een even een foto

Bedrijfsspionage :lol::lol:

Maar een hoop mensen verwarren de trekpleister nog wel eens met het kruidvat

allebei drogisten

Aleen trekpleister verkoopt geen dierenvoeding

Hooi heb ik nog niet gezien, maar andere dingen van Vitakraft inderdaad wel. Ik zalm ijn zusje eens vragen, die werkt bij de Kruidvat.

Overigens haal ik mijn houtkorrels, Vitakraft snacks en soms ook hooi e.d. meestal bij de Schlecker in Duitsland.. Dus dat een drogist dergelijke dingen verkoopt is zo gek nog niet..

aangepast door jrjsieben
Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen maak een even een foto

Bedrijfsspionage :lol::lol:

Maar een hoop mensen verwarren de trekpleister nog wel eens met het kruidvat

allebei drogisten

Aleen trekpleister verkoopt geen dierenvoeding

Trekpleister en Kruidvat zijn allebei van A.S. Watson, dus de verwarring is zo gek nog niet.

Maar ik geloof dat u prima bewijst heeft geleverd, mevrouw de spion.. :he::P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en dan heb ik nog geen eens een mobiel met camera :$:$

Gewoon met een digitale camera die zaak in :lol:

Ben gelukkig niet betrapt :mdr::mdr:

Trekpleister en Kruidvat zijn allebei van A.S. Watson, dus de verwarring is zo gek nog niet.

Maar ik geloof dat u prima bewijst heeft geleverd, mevrouw de spion.. :he::P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nick en Nala eten op dit moment liever stro dan hooi, serieus...zucht....

Ze aten heel goed van de zakken JR Farm bergweide hooi van 2,5 kg, dus heb ik maar de zak van 14 kg aangeschaft, dat scheelt de helft.

Dacht ik dus, want dit hooi ziet er heel anders uit (het is heel dun en groen, de kleinere zakken waren dikker, korter en iets geler) en het wordt dus maar mondjesmaat gegeten, en met lange tanden. De keutels zijn ook kleiner en zwarter, dat is dus niet zo gek, maar niet fijn... Ook het dure kruidenhooi wordt amper gegeten, terwijl dat vroeger echt favoriet was.

Misschien dan toch maar eens gaan kijken voor dat vitakraft hooi, maar ondertussen zit ik hier dus met een zak van 14 kg hooi, 20 euro waard...:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nick en Nala eten op dit moment liever stro dan hooi, serieus...zucht....

Ze aten heel goed van de zakken JR Farm bergweide hooi van 2,5 kg, dus heb ik maar de zak van 14 kg aangeschaft, dat scheelt de helft.

Dacht ik dus, want dit hooi ziet er heel anders uit (het is heel dun en groen, de kleinere zakken waren dikker, korter en iets geler) en het wordt dus maar mondjesmaat gegeten, en met lange tanden. De keutels zijn ook kleiner en zwarter, dat is dus niet zo gek, maar niet fijn... Ook het dure kruidenhooi wordt amper gegeten, terwijl dat vroeger echt favoriet was.

Misschien dan toch maar eens gaan kijken voor dat vitakraft hooi, maar ondertussen zit ik hier dus met een zak van 14 kg hooi, 20 euro waard...:$

Hier precies hetzelfde gehad. De eerste zak van 2½ kg vloog er doorheen, dus dacht ik slim te zijn door de grote baal te kopen. Nou, die heb ik in het geheel aan het asiel kunnen geven en de 3 daarop volgende kleine zakken ook. Ik koop geen hooi meer van JR Farm, want de ene na de andere zak is bagger (ook de 15 zakken JR Farm Brandnetelhooi, die ik uit Duitsland had laten komen, omdat het in Nederland niet meer te krijgen was, heb ik aan het asiel kunnen geven).

Ik dacht zal mijn konijntjes eens verwennen met Timothy hooi van Beaphar.. En ja hoor hij valt in de smaak, volgens mij hebben ze nog nooit zoveel hooi gegeten.. Goed voor de spijsvertering!

Hier valt de Beaphar Timothy ook zeer goed in de smaak. Eerst werd het enorm goed gegeten, daarna een tijd niet meer en nu wordt het weer met smaak gegeten, mits ik het op de juiste manier aanbied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nou.. Ik dacht dus eindelijk goed, goedkoop hooi te hebben en ze lieten hun bdk's niet meer liggen... Er was 1 winkel hier in noord-holland-noord die het verkocht.. De faunaland in Heerhugowaard.. Maar ik heb hun de vorige keer leeggekocht en nu kunnen ze het niet meer verkrijgen van de groothandel omdat die ook leeg is!!! Ze verwachten dat het hooi dit jaar niet meer komt...

HELP!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog iemand die blij is met dit topic, mijn konijnen kregen altijd Barn-i hooi maar dat hoefden ze opeens niet meer. Via Bunnybunch bij Zooplus.de terechtgekomen en daar heb ik laatst o.a. een pak Bunny hooi gekocht en het Bergwiesen hooi van JR Farms. Ben nu het Bunny hooi aan het geven en ze zijn er dol op. Ik vul de hooibal 's-ochtends en als ik terugkom van werk moet ik hem alweer bijvullen.

Ik ben alleen een beetje stom geweest om gelijk de megaverpakkingen te bestellen van 14 kg. De Bunny zal wel snel op gaan maar die JR Farms ziet er vrij dun en sprieterig uit zoals iemand eerder ook al meldde. Ik moet nog zien of ze daar net zo goed van eten, anders stop ik het maar als hele dure vulling in de toiletbak :$

Ik ziet net dat ze bij Zooplus een nieuwe soort bergweidehooi hebben van het merk Vilmie, op de foto ziet het er lekker groen uit:

vilmie_heu2_1000px_5.jpg

Wil nu al weer bestellen, maar ik heb hier nog anderhalve 14 kilo baal staan :he:

aangepast door Emilyrose
link verwijderd, zie regels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij zooplus.de zijn de verzendkosten naar Nederland gratis vanaf 50 euro ;) En vergelijk altijd even de prijzen met zooplus.nl (verzending gratis vanaf 19 euro). Dat is zeker de moeite waard als je goede eters hebt ;)

Ik ben in ieder geval voorlopig weer gered met m'n vitakraft alpenweide hooi van de AH XL :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .