Ga naar inhoud

Helikopteroren tot hangoor?


konijntjepip

Aanbevolen berichten

Hallo,

wij hebben Gijs uit de opvang en is nu even langer als een week bij ons,

hij had helikopter oren, altijd met wat hij ook deed, nu valt ons op dat het andere oor nu eigenlijk ook altijd naar beneden hangt, een hangoor dus.. hoe kan dit? en is dit erg?

als er geluid is gaat dat oor ook niet meer omhoog.. hoop dat iemand het weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben in de opvang ook een ventje met 'twijfeloren', van 't weekend zat hij met mijn broertje in de ren en had hij zijn oren helemaal omhoog. Mijn broertje aaide hem en floep, oren naar beneden. Toen zette mijn broertje de oren weer omhoog en ze bleven staan. :he: Je kon ze zelf in model brengen :rofl:

Ligt er denk ik net aan of het konijn zich op z'n gemak voelt inderdaad, wat Cleo en Jackson ook zegt. Dat hij beide kan zal komen doordat ie toch een mixje is, een kruising. Hoewel je ook wel eens NHD tegen komt met oren rechtop of ergens in het midden. Ik vind het juist leuk :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kodi's oren gingen meer en meer hangen naarmate hij ouder werd. Op zijn jonge foto's heeft hij dus rechte oren en wil niemand geloven dat het een hangoortje was. Het bleek toch echt een hangoor te zijn.:yes: Toenhij wat ouder was stonden ze echt als piepielangkous staarten aan zijn hoofdje. Een koddig gezicht als hij naar je toe kwam rennen, want dan ging die oren zo leuk op en neer....nog later hingen ze helemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben in de opvang ook een ventje met 'twijfeloren', van 't weekend zat hij met mijn broertje in de ren en had hij zijn oren helemaal omhoog. Mijn broertje aaide hem en floep, oren naar beneden. Toen zette mijn broertje de oren weer omhoog en ze bleven staan. :he: Je kon ze zelf in model brengen :rofl:

Ligt er denk ik net aan of het konijn zich op z'n gemak voelt inderdaad, wat Cleo en Jackson ook zegt. Dat hij beide kan zal komen doordat ie toch een mixje is, een kruising. Hoewel je ook wel eens NHD tegen komt met oren rechtop of ergens in het midden. Ik vind het juist leuk :yes:

klinkt als jip, soms staan ze rechtop, soms 1 hang en 1 naar beneden(links of rechts) soms allebei naar beneden(niet helemaal maar half) soms tussen omhoog en beneden in, soms voor zn ogen, ''undercover jip''

maar wel apart ja dat het naar 1 jaar is.

maar hij blijft een knapperd die gijs:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn leek gewoon een konijn met rechtop staande oren, maar toen had hij er 1 naar beneden ik dacht huh? En toen had hij ze allebei als een vliegtuig, en toen naar beneden. Hij bleek gewoon een kruising te zijn, en dan kun je pas zien wat ze allemaal met hun gekke flappers kunnen doen haha! Juist leuk:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier had de kleinste uit het nest de oren als eerste hangen. De andere 2 hadden nog van die leuke vliegtuigoren. Van de ene op de andere dag zijn ze bij allebei (tegelijk) gaan hangen, met een week of 6 al! Vond ik wel snel. Weet nog dat een collega van mij hangoren had ( nee niet zijzelf, maar haar konijnen, hahaha !!) en die hingen met 3 maanden nog niet echt. Of het uiteindelijk goed gekomen is weet ik eigenlijk niet, maar ach wat maakt het uit. Vind het wel wat hebben die vliegtuigoren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .