Ga naar inhoud

De wonderen zijn de wereld nog niet uit !!!


Sharon uit Nijmegen

Aanbevolen berichten

Zondag is bij Lobke mijn Vlaamse reus een tumor in haar baarmoeder geconstateerd.

Maandag hebben we haar naar de DA gebracht om de baarmoeder eruit te laten halen.

Als het goed was, zou de tumor dan mee verwijderd zijn.

Helaas bleek uit de foto's die vooraf gemaakt werden dat er uitzaaiingen zaten op haar longen, dus dat we er te laat bij waren.

Uiteindelijk hebben we besloten om de foto's op te laten sturen naar een vooraanstaand radioloog om ze haar te laten beoordelen.

Nu heb ik net telefoon gehad met de uitslag daarvan.....

HET ZIJN GEEN UITZAAIINGEN, maar gewoon wazige vlekken of lucht of zoiets.

Dus maar goed dat we dit gedaan hebben, nu gaat mijn meisje maandagmorgen alsnog onder het mes en komt het mischien gewoon allemaal goed.

Ik weet dat we er nog niet zijn, tenslotte zit die tumor er nog wel gewoon, maar ze krijgt nu nog een 2e kans in ieder geval.

Dus duim maar voor Lobke alsjeblieft.

Lianne, Zaza en Dollie, bedankt voor jullie lieve berichtjes.:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig maar!

Wel belachelijk dat het mogelijk is, veel mensen zouden die foto niet hebben doorgestuurd. Dan sterft zo'n schatje misschien wel voor niets.. :grrrrrr:

Maar goed dat jij het wel deed! Nu duimen, maar als je dit al als geluk hebt mee gekregen, dan zit er een engeltje op haar schoudertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig maar!

Wel belachelijk dat het mogelijk is, veel mensen zouden die foto niet hebben doorgestuurd. Dan sterft zo'n schatje misschien wel voor niets.. :grrrrrr:

En toch.... dit is écht de best KK-DA die je maar kunt bedenken hier in de hele omgeving.

Gelukkig bood hij ons de optie van het opsturen.

Hij zag het somber in, maar zei wel eerlijk dat ie géén radioloog is.

En het blijkt, zelfs de beste DA kan zich dus vergissen (gelukkig)

Maar ik neem ze niets kwalijk hoor, ze waren zelf zóóó blij met deze uitkomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch.... dit is écht de best KK-DA die je maar kunt bedenken hier in de hele omgeving.

Gelukkig bood hij ons de optie van het opsturen.

Hij zag het somber in, maar zei wel eerlijk dat ie géén radioloog is.

En het blijkt, zelfs de beste DA kan zich dus vergissen (gelukkig)

Maar ik neem ze niets kwalijk hoor, ze waren zelf zóóó blij met deze uitkomst.

Nee...weet je...

Het feit DAT hij zo redeneren kan, maakt dat het een goede konijnkundige dierenarts is !!!

Ik denk dat een dierenarts die zijn eigen grenzen kent én verder durft te gaan...het over durft te geven aan derden..dat zó iemand een bijzonder konijnkundige dierenarts is !

Verder...oké...je bent er nog niet, dat weet je zelf ook...er is nog een lange weg te gaan..ook om het vertrouwen te krijgen dat de uitslag zo positief kan uitvallen..

Maar deze kans...jeetje joh...dit is de beste kans die jullie krijgen kunnen..

aangepast door ZaZa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee...weet je...

Het feit DAT hij zo redeneren kan, maakt dat het een goede konijnkundige dierenarts is !!!

Ik denk dat een dierenarts die zijn eigen grenzen kent én verder durft te gaan...het over durft te geven aan derden..dat zó iemand een bijzonder konijnkundige dierenarts is !

.

Zo kun je het inderdaad ook bekijken ja.

Ik zal het compliment doorgeven aan hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lobke is dood, mijn mooie, grote meisje is dood.

Vanmorgen hebben we haar gebracht en nu net tijdens de ooperatie belde de DA op....

De tumor kwam vanuit haar nier, was enorm en zat al helemaal aan haar rug vast.

Het was beter om haar gelijk niet meer wakker te laten worden en in te laten slapen nu ze zo vredig onder narcose sliep.

Die beslissing moest ik nemen en ik heb toestemming gegeven.

Ik kan nu geen afscheid nemen, maar het is beter voor haar.

Vanmiddag halen we haar op en krijgt ze een mooi plekje,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .