Ga naar inhoud

Waarom mag een konijn nou eigenlijk geen aardappelen?


NafNaf

Aanbevolen berichten

ooh dankje :)

toen ik nog klein was (zo'n 30 jaar geleden) gaven we ze altijd de schillen :$

Dan ben je lang klein gebleven voor een 16-jarige ?

Ik kan overigens niet vinden dat je 16 bent..(schatte je wel in als iets ouder dan dat..maar geen 20 jaar ouder)

Je hebt het wel over je vriend, maar goed..dat zegt ook niets..tegenwoordig zijn mensen er vroeg, midden én laat bij...

Wellicht ben je wel ergens rond de 40 hoor...

aangepast door ZaZa
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 36 (lijkt niet zo door de eeuwige jeugd :P)

Thomas is mijn vriend, we zijn niet getrouwd, geen kindjes, gewoon samenwonen en heel veel van elkaar houden :)

(mischien komt er nog een kindje... het is afwachten met de test!)

ik zou het geweldig hebben gevonden moesten Snuitje en Witje (hoe origineel) nog leven... helaas worden nijnen niet zo oud :(

@Zaza, hmm... dan vind ik je nogal raar :P een 16jarige met een konijnenopvang en die kan autorijden? Raar... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 36 (lijkt niet zo door de eeuwige jeugd :P)

Thomas is mijn vriend, we zijn niet getrouwd, geen kindjes, gewoon samenwonen en heel veel van elkaar houden :)

(mischien komt er nog een kindje... het is afwachten met de test!)

ik zou het geweldig hebben gevonden moesten Snuitje en Witje (hoe origineel) nog leven... helaas worden nijnen niet zo oud :(

@Zaza, hmm... dan vind ik je nogal raar :P een 16jarige met een konijnenopvang en die kan autorijden? Raar... :P

hmm raar ja idd... waar blijven nou die langverwachte foto's? en waar zit je opvang of pension ergens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mevrouw Jansen komt uit Vlaanderen :P

Ze is, net als ik, hier ingetrokken. Het is rustig en mooi, wat anders dan de drukte van Vlaanderen.

Thomas woonde hier normaal, en hij ging vrienden bezoeken in Antwerpen, en we zijn elkaar voor het eerst tegen gekomen op het tankstation, toen ik een lekke band had. Heb nog een tijdje daar gewoont met Thomas en uiteindelijk heb ik mijn ontslag ingediend en ben ik met Thomas in Sart-Bernard gaan wonen, en tjah dan een heel lang verhaal en nu hebben we de opvang :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat hebben ze overleefd? :he: (ik wilde vragen, en, leven ze nog, maar dan moet je wel hééél veel fantasie hebben..)

(Niet dat fantasie hebben hier een probleem is volgens mij :whistle2:)

Ja hoor....Die leefden jarenlang..

Of ik ze ook aardappelen kregen, weet ik niet...Wel dikke aardappelschillen...vrijwel dagelijks denk ik..geen idee..in ieder geval regelmatig

Dan was het winter en het groenafval beperkt...Van de groentenboer die langs kwam kreeg ik wel eens extra loof en andijvie etc, maar dat was zomergroenten..

Dus ja..'s winters ging je over op aardappelschillen..

Hoe dat zat met hooi en stro weet ik niet meer, maar ook dat zal zeker niet dagelijks geweest zijn...

aangepast door ZaZa
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 36 (lijkt niet zo door de eeuwige jeugd :P)

Thomas is mijn vriend, we zijn niet getrouwd, geen kindjes, gewoon samenwonen en heel veel van elkaar houden :)

(mischien komt er nog een kindje... het is afwachten met de test!)

ik zou het geweldig hebben gevonden moesten Snuitje en Witje (hoe origineel) nog leven... helaas worden nijnen niet zo oud :(

@Zaza, hmm... dan vind ik je nogal raar :P een 16jarige met een konijnenopvang en die kan autorijden? Raar... :P

Eeuwige jeugd? :eek: Volgens mij verouder je juist razendsnel want ik las vorige week nog dat je 34 was! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Aardappelen lusten de mijne niet eens (ik wist nog niets van konijnen, dus ik probeerde maar wat, maar ze snuffelden een keer en keken toen vies)

Eindelijk heb ik je BB naam gevonden, leuk dat je het hier gevonden hebt! Je bent mijn heldin, om voor mijn konijnen nog ff een hok bij te zetten... nergens was nog plaats :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .