Ga naar inhoud

Met Zwartje naar de DA. Ze eet niet meer


michaela23

Aanbevolen berichten

  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

tipje....smeer dwang voeding op haar voorpootjes hihi

Konijnen haten dit en gaan dit er zelf af likken!

Oh dank je voor de tip Cindy. :)

Maarre, vannacht is goed gegaan. Voordat ik vannacht ging slapen, zag ik dat ze aan het hooi zat te knabbelen. En vanochtend, toen mijn vriend hen biks gaf, begon ze ook te eten. :D

Alleen is Zwartje nu boos op mij. Elke keer als ik aan kom gelopen, rent ze voor mij weg en verstopt ze zich. Tja, hopelijk gaat dat ook weer gauw over. Maar ja, ze moet nog 4 dagen Cisaral innemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou proberen de Ciseral op iets lekkers te doen. Desnoods een stukje droog brood, ik weet niet of ze dat graag lust? Brood neemt het ook goed op. En eet ze het dwangvoer uit zichzelf? Meng het daar anders doorheen. Jammer dat ze nooit zo snappen dat het voor hun eigen bestwil is.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou proberen de Ciseral op iets lekkers te doen. Desnoods een stukje droog brood, ik weet niet of ze dat graag lust? Brood neemt het ook goed op. En eet ze het dwangvoer uit zichzelf? Meng het daar anders doorheen. Jammer dat ze nooit zo snappen dat het voor hun eigen bestwil is.....

Ik heb haar nog nooit brood gegeven, dus dat doe ik ook maar niet.

Ze eet nu weer hooi en biks, moet ik haar dan toch dwangvoeren? Nee toch?

Ja idd jammer dat ze niet snappen dat wij het voor hen doen, voor hun eigen bestwil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb haar nog nooit brood gegeven, dus dat doe ik ook maar niet.

Ze eet nu weer hooi en biks, moet ik haar dan toch dwangvoeren? Nee toch?

Ja idd jammer dat ze niet snappen dat wij het voor hen doen, voor hun eigen bestwil.

Nee, je moet haar niet dwangvoeren, maar ik vroeg of ze dwangvoer uit zichzelf eet. Als je het voor haar zet op een schoteltje. Als dat het geval is, kun je de ciseral er door heen mengen. Geen stress en dan heeft ze haar ciseral wel binnen. Al zou ik het niet nog vier dagen geven als ze weer helemaal goed eet en keutelt, dan kun je het wel langzaam af gaan bouwen. (Dus nu geef je het waarschijnlijk vier keer per dag, morgen drie keer, overmorgen twee keer, dan één keer en dan niet meer.)

Ik zou zelf ook niet gauw brood geven, maar in dit soort gevallen is het wel ideaal. Alleen ik betwijfel of mijn konijnen het lusten, Fred in elk geval niet :P

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, je moet haar niet dwangvoeren, maar ik vroeg of ze dwangvoer uit zichzelf eet. Als je het voor haar zet op een schoteltje. Als dat het geval is, kun je de ciseral er door heen mengen. Geen stress en dan heeft ze haar ciseral wel binnen. Al zou ik het niet nog vier dagen geven als ze weer helemaal goed eet en keutelt, dan kun je het wel langzaam af gaan bouwen. (Dus nu geef je het waarschijnlijk vier keer per dag, morgen drie keer, overmorgen twee keer, dan één keer en dan niet meer.)

Ik zou zelf ook niet gauw brood geven, maar in dit soort gevallen is het wel ideaal. Alleen ik betwijfel of mijn konijnen het lusten, Fred in elk geval niet :P

Ik had niet goed gelezen, sorry. :)

Ik heb haar gisteren via een spuitje gedwangvoerd, maar ik kan idd kijken of ze het zelf oplikt en dan die Cisaral erdoorheen mengen. Ik koop straks even nieuwe peterselie, die eet ze wel meteen, dan kan ik daar ook wat van die Cisaral doen. Want ik had zojuist een blaadje witlof voor haar neergelegd, maar die wou ze niet. En ik ben bang als dat blijft liggen, dat Denzel het gaat opeten.

Ik moet 2 keer per dag Cisaral geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft niks. :)

Ja ze eet inmiddels al zelf. Nog niet zo heel veel, maar wel wat biks, hooi en peterselie.

Ik moet alleen nog even kijken hoe ik dat doe met het geven van Cisaral. Ik had haar vanmiddag wat witlof gegeven met dat spul erop, dat heeft ze niet aangeraakt. Heb het maar weggegooid, ik wil niet dat Denzel daarvan wat eet. Niet dat het veel schade brengt, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik herken het helemaal! Was hier ook zo toen de dames waren gecastreerd. Maar ja mijn vriend gaat ze geen medicijnen geven dus ik was steeds de boosdoener ;) Maar dat is weer helemaal goed gekomen hoor. Als ze weer beter is lekker verwennen dan is het ze het zo vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .