Ga naar inhoud

Met Zwartje naar de DA. Ze eet niet meer


michaela23

Aanbevolen berichten

Ik hoopte mijn jaar beter te beginnen, maar helaas.

Ik ga vanmiddag om 16.15 uur met Zwartje naar de DA, een KKDA, die staat hier op de lijst. Ik merkte dat ze sinds vanochtend niet meer at, maar ze hupte wel gewoon op de gang vanochtend. Zojuist haar wat biks voorgehouden, maar wil ze niet, ook als ze in de kooi zit, raakt ze niks aan. Ik vertrouw het niet, dus ik ga er straks met haar naartoe.

Een vraagje, moet ik Denzel meenemen? Is dat beter voor haar /hen?

En moet ik haar alvast dwangvoeren? Of wachten totdat ik meer weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik had gisteren hetzelfde met Pooke! Hij wilde ook niet meer eten en zat heel zielig in een hoekje. Sprong af en toe op de bak om te poepen, maar er kwam niks. Ben meteen naar de DA gesjeest. Ik dacht eerst dat hij misschien een verstopping had, maar de DA voelde dat niet aan zijn buikje. Hij had een gasaanval en lichte ondertemperatuur.

Bij de DA kreeg hij Tolfedine (pijnstiller), Primperan (darmstimulatie), en een infuus. Een uur later was ik weer thuis met hem en moest ik hem tegen een warm kruikje aan leggen en even later...jawel.. hij at! Hooi, andijvie, en later ook brokjes. Hij werd zelfs boos op het kruikje, want dat hoorde niet in zijn hok, hij vond het maar niks.

Ongelooflijk hoe snel dat weer goed ging. Veel succes, ik zal voor je duimen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteren hetzelfde met Pooke! Hij wilde ook niet meer eten en zat heel zielig in een hoekje. Sprong af en toe op de bak om te poepen, maar er kwam niks. Ben meteen naar de DA gesjeest. Ik dacht eerst dat hij misschien een verstopping had, maar de DA voelde dat niet aan zijn buikje. Hij had een gasaanval en lichte ondertemperatuur.

Bij de DA kreeg hij Tolfedine (pijnstiller), Primperan (darmstimulatie), en een infuus. Een uur later was ik weer thuis met hem en moest ik hem tegen een warm kruikje aan leggen en even later...jawel.. hij at! Hooi, andijvie, en later ook brokjes. Hij werd zelfs boos op het kruikje, want dat hoorde niet in zijn hok, hij vond het maar niks.

Ongelooflijk hoe snel dat weer goed ging. Veel succes, ik zal voor je duimen!

Wat fijn dat Pooke zo snel weer at. Is hij nu weer de oude?

Dank je, ik houd jullie sowieso op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben er altijd direct bij, want ik ben er niet gerust op als ik merk dat er iets met mijn nijntjes zijn. Vooral ook omdat het zo'n tere beestjes zijn.

Das ook goed. Zo gauw je al ziet dat je beestje anders dan anders is, gaan de alarmbellen rinkelen en dat is niet voor niks. Kun je niet eerder terecht? Eigenlijk is het wel een spoedgeval vind ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer, sorry.

Heb haar zojuist in een handdoek gewikkeld, nou dat wou mevrouw niet. Ze spartelt wel nog goed tegen. Precies zoals ze altijd doet. Dus das wel een goed teken, lijkt mij. Maar haar oren zijn wel lekker warm nu. Ze is nu lekker bij mij in de kamer. Heb haar op bed gezet, vind ze wel interessant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .