Ga naar inhoud

ervaring met trekken van kiezen


Rifca

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk niet, want het is iets dat niet veel gebeurt. Echt een aanrader is het ook niet geloof ik, maar gezien de situatie waarin jij zit..

http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/43893-konijn-zonder-kiezen.html

http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/43653-tanden-kiezen-laten-verwijderen.html

In elk geval twee recente topics hierover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Moffel is wel een kies verwijderd (tijdens de castratie werden de tanden ook gecontroleerd). Maar deze kies zat al los en kon er zo uitgehaald worden, Dus ik denk niet dat dat is wat je bedoelt.. Moffel had er ook helemaal geen last van, ik heb voor en na het verwijderen van de kies niks aan haar gemerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag met Flappy bij wilhelminapark geweest.

Het zag er allemaal niet heel slecht uit zei de DA. Flappy moest wel even blijven om zijn voortanden te slijpen, deze waren verkeerom gaan staan. Uiteindelijk is er een kies getrokken omdat deze onder het tandvlees gebroken was.

Alles is goed gegaan, we zijn naar huisgegaan met pijnstillers, antibiotica en medicatie tegen zijn verstopping. Net heeft hij een beetje wortelloof en een stukje boerenkool gegeten. De grote stoere Flappy =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah, zo goed als Flappy het deed vlak na de operatie zo slecht doet ie het nu...

Vandaga heeft hij uit zichzelf slechts loof van 2 worteltjes gegeten. Zijn keuteltjes zijn nog kleiner dan ervoor, ondankts de medicijnen.

Sinds vanmiddag vier uur heeft hij zich in 'zijn doos' (een kartonen doos die op een íngang' en een 'raam' na helemaal dicht is) verstoppeld. Hij is er alleen een keer uit geweest voor een plasje en net voor een tweede plasje en wat keuteltjes. En natuurlijk voor zijn medicijnen en dwangvoer maar dat was niet bepaald vrijwillig ;)

Ik maak me zorgen =(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister avond heeft hij een beetje meer gegeten weer en ook vanmorgen leek het ietsje beter te gaan maar nu is hij weer in zijn doos gekropen. Hij heeft ongeveer 30 min geleden medicatie gehad, hopenlijk is hij met nog een halfuurtje weer iets beter en wil hij weer wat eten...

Hij heeft me wel door die kleine bengel, bij medicatie tijd spurt ie stampvoetend zijn doos in ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gata niet goed met Flappy ;(

Vanmorgen heeft hij een halfblaadje andijvie en loof van 1,5 wortelje gegeten en een stukje boerenkool van 2m2 ofzo. Gezien de afgelopen dagen best oke. Maar de hele ochtend is hij al aan het schokken en onrustig. Omdat hij sinds bovengenomde om 9.00 niks meer heeft gegeten wilde ik hem wat dwangvoeren. Zag ineens dat zijn kontje rood was.

Even later was het weer normaal, en toen weer niet. Het is net of zn darmpjes naar buiten komen. gelijnk met WP gebeld. Anusprolaps heet het. We kunnen gelukkig vandaag terecht, om 14.30 uur een afspraak.

Zit helemaal te trillen, ben me rot geschrokken en maak me heel erg zorgen =(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .