Ga naar inhoud

Viel me toch tegen... :S


Marjolijn

Aanbevolen berichten

Dibbes is inmiddels weer helemaal de oude :D Loopt weer lekker door zijn hok, eet weer overal van en zit alweer constant met zijn neus door de tralies gedrukt naar Polle te loeren :P

Raakt hij nu hij gecastreerd is (binnenkort) niet meer opgewonden van haar? Hij liep net namelijk rond met een nogal lange .. ehm.. ja dat ja :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje haha..ik zie dat nooit bij Bailey.. zou niet weten hoe je dat bij zo'n koddig bolletje kan zien. Hij zit ook nog wel eens achter Boef aan..hij is al wel heel lang geleden gecastreerd ik heb hem uit de opvang. Zijn staart gaat alleen omhoog en dan gaat ie even achter dr aan. Haha zal wel een raar gezicht zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dat moet er raar uit zien! Bij mij belden ze mij op wanneer mijn konijn uit de narcose was en weer levendig was, eerder wilde ze haar niet uit de praktijk hebben (stel dat er wat zou gebeuren). Ik zou btw ook wachten tot 2 weken hoor, dierenartsen zeggen altijd dat je 4 weken moet wachten :P

Sterkte met je konijntje, in ieder geval al een goed begin met het eten! Dat komt vast goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .