Ga naar inhoud

konijnen recepten


for-ever-bunnys

Aanbevolen berichten

hihi als je konijnen recepten intypt op google kom je heel wat anders tegen..dus ik klikte deze topic al met een naar gevoel open, maar het lijkt me niet dat je recepten van konijn bedoelde dus ik waagde het erop. Ik maak altijd een bord salade voor ze. Met witlof, andijvie, ruccola, peterselie, plakjes wortel, afwisselend trouwens..soms doe ik er druifjes bij..wel pitjes eruit halen, stukjes appel, stukjes aardbei..enz. Haha heel soms doe ik er croutons bij..en met croutons bedoel ik hele kleine stukjes gedroogd hard brood..niet teveel hoor of tevaak want brood is niet zo heel super gezond voor ze. Tegenwoordig schil ik de appel en druifjes enz.. ik ben bang dat ze er anders in stikken..heb ergens op bb een heel naar verhaal gelezen over een nijn dat stikte in eten..dus ik ben vanaf dat moment heel erg bang ervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:rofl: heeel foute titel!

Haha, inderdaad...

Ik zag Flappie al liggen op een zilveren schaal in drie stukken... (Youp van 't Hek) :bad:

Die slinger die je hebt gemaakt met groente... geweldig!

Gebruik je daar gewoon touw voor? Of moet je dat speciaal met iets maken, wat ook "opgegeten" kan worden? Of doe je dat met ijzerdraad?

Geweldig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met ijzerdraad! Van dat iets dikkere, anders prikt het ook zo moeilijk.. Lag in de garage :lol: even goed schoonmaken en groente er aan prikken.. Ik hou ze wel in de gaten als ze 'm in hun hok hebben hangen en haal 'm gelijk weg als ze klaar zijn, het is wel iets waar ze misschien aan zouden blijven haken ofzo denk ik.

In het begin wisten ze niet helemaal wat ze er mee aan moesten.. Maar ik kon maar een klein deel van hun groente portie aan dat ding kwijt dus ik heb de rest in hun bak (boven in het hok) gedaan. Wisselden ze het af haha, dan weer boven, dan weer beneden..

Zal 'm nog eens opzoeken, kunnen ze vanavond weer uit de lucht eten! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .