Ga naar inhoud

Knaag steen.......


bunny ranch chanty

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hahha Ja mijn revieuw is geplaats :

Ik ben absoluut niet blij met de liksteen. Mijn konijn heeft er blaasgruis aan over gehouden!.

Graag wil ik er andere mensen op attenderen dat een lik steen zeker niet nodig is, ZELFS SLECHT voor het konijn.:whip2:......

En natuurlijk heb ik lekker overdreven, mijn nijn's hebben namelijk nooit een liksteen gehad:whistle2:^^!!!!!

Waar staat ie dan? Bij die ene knaagsteen staan nl. helemaal geen reviews.

Overigens hebben mijn konijnen ook nooit een knaagsteen gehad, heb wel een konijntje met blaaszand gehad maar dat was door gemengd voer.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook een review geplaatst:

Pas op met dit product bij konijnen!

Er zijn dieren waarvoor knaagstenen goed kunnen zijn, maar wees gewaarschuwd dat ze voor konijnen juist heel slecht zijn. Ze krijgen dan namelijk teveel calcium binnen waardoor ze blaasgruis of blaasstenen kunnen ontwikkelen. (Dit geldt ook voor likstenen waar weer te veel zout in zit). Ik heb een konijn gehad wat met spoed geopereerd moest worden aan blaasstenen en wat daarna de rest van haar leven dure medicijnen nodig heeft gehad. Het is beter om ze voor de tanden wat wilgentakjes (of het ook hier verkrijgbare 'knaaghout') te geven. Jammer dat er op deze verpakking juist een konijn afgebeeld staat, want daar zijn ze dus niet goed voor.

Bianca (15-7-10 )

Ik verwijs wel naar een ander product wat ze ook verkopenm en zet erbij dat ze voor andere dieren wellicht wel goed kunnen zijn (omdat iemand hier chincilla's noemde, maar ik weet niet of dat waar is?) dus dat maakt de kans misschien iets groter dat ze de review plaatsen. Maar anders worden ze hopelijk in ieder geval wel ziek van al die klagers, hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe is knaaghout goed hoor! En nog goedkoper: Gewoon een wilgentak of de tak van een fruitboom. Met blaadjes en al, vinden ze héérlijk. Van de dunnere takken blijft hier niks over en de dikkere worden vakkundig ontveldt. En het allerbelangrijkste is hooi. Hooi, hooi, hooi en nog eens hooi. Sowieso zal een konijn volgens mij toch echt eerst een afwijkende stand van zijn tanden moeten hebben voor ze verkeerd afslijten en zal je konijn dus ook niet plots te lange tanden krijgen zonder knaagsteen. Dan zit er al iets fout. En ik denk niet dat een knaagsteen dan nog helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij haalt Zooplus alle negatieve reviews weg, terwijl sommigen reviews zoals hierboven werden beschreven toch eerder kritisch en realistisch waren, dan negatief. Dat valt me toch wel erg tegen van Zooplus! Ik ben verder namelijk zo blij met deze webwinkel, maar ik krijg er nu toch wel een raar gevoel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik er een artikel koop dat lees ik altijd de reviews, en daar staan ook mindere tussen. Bijv van krabpalen die spontaan doormidden braken enz. Voer waar niet naar omgekeken wordt en speelgoed wat niet deugt.

Dus het kan wel! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik er een artikel koop dat lees ik altijd de reviews, en daar staan ook mindere tussen. Bijv van krabpalen die spontaan doormidden braken enz. Voer waar niet naar omgekeken wordt en speelgoed wat niet deugt.

Dus het kan wel! ;)

Ja, ik kan er ook wel een aantal vinden, er was zelfs eentje over konijnensnoepjes die je beter niet kon geve maar liever wat groente ofzo, die heb ik hier wel in het topic geplaatst.. Maar het mag duidelijk zijn dat ze dus niet álle (negatieve..) reviews plaatsen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is er even niemand die reviews kan keuren:

Vanwege reorganisatie binnen onze Nederlandse customer care afdeling kan het voorkomen dat wij iets langer nodig hebben voor het beantwoorden van uw vragen. Mocht het dringend zijn heeft u ook de mogelijkheid ons in het Engels te schrijven - uw aanvraag wordt dan binnen 1 dag beantwoord.

dan liggen ze allemaal gewoon nog te wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die kunnen ook kwaad, want blaasstenen bestaan doorgaans uit calcium en zouten, dus zowel een overschot aan calcium (knaagsteen) als een overschot aan zouten (liksteen) kunnen blaasstenen en blaasgruis in de hand werken. Ze krijgen met beide sowieso teveel minteralen binnen, dus weg ermee! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .