Ga naar inhoud

Knaag steen.......


bunny ranch chanty

Aanbevolen berichten

:$ sorry kon het niet laten.....heb gereageerd bij zoo plus....

Knaag stenen zijn heel slecht voor konijnen

Het is algemeen bekend dat konijnen ziek kunen worden van knaag stenen. Ze kunnen er blaas gruis en baas stenen van krijgen.Ik zou het heel fijn vinden als u dit produkt niet meer gaat verkopen. Overigens slijten de voortanden door de kauw beweging van de kiezen......20 stuks kiezen heeft een konijn.

BRC (14-7-10 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nu wil ik wel even opmerken dat Zooplus dit er bij heeft staan:

Let op: volgens sommige experts kunnen lik- en knaagstenen door een verhoogd calciumgehalte tot blaasproblemen bij konijnen leiden.

Is dat ideaal? Nee, echt niet, gooi 'm liever helemaal uit het assortiment. Maar ik kom zelden een (gewone) dierenwinkel tegen waar ze dit er ook bij vermelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, precies.. Je ziet ze er achteraan denken, "maar dat is complete nonsense.."

Maar goed, ik heb een review achter gelaten over de blaasstenen van mijn arme konijntje die de zware operatie helaas niet overleefd heeft.. Ben benieuwd hoe eerlijk ze zijn. ;-)

(Gezien alle reviews gemodereerd worden.. Ja, zo kan ik het ook.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd! Reactie die niet aan hun Netiquette voldoen worden niet getoond. Wat me er aan herinnert dat ik ook eens een negatieve reactie achtergelaten heb, er werd stro geleverd i.p.v. hooi en op mijn mails werd niet gereageerd, even zien of die er staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hun netiquette doorgelezen, maar in principe doe ik niks fout, ja, ik geef een negatieve beoordeling.

De kans dat die van jou er staat lijkt me klein..

Algemene opmerkingen met betrekking tot de verkrijgbaarheid, verzending of andere service-prestaties van zooplus. Hiervoor is er ons contactformulier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

hahha Ja mijn revieuw is geplaats :

Ik ben absoluut niet blij met de liksteen. Mijn konijn heeft er blaasgruis aan over gehouden!.

Graag wil ik er andere mensen op attenderen dat een lik steen zeker niet nodig is, ZELFS SLECHT voor het konijn.:whip2:......

En natuurlijk heb ik lekker overdreven, mijn nijn's hebben namelijk nooit een liksteen gehad:whistle2:^^!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .