Ga naar inhoud

me nijn eet niet


linsje13

Aanbevolen berichten

  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hijheeft gekeuteld maar 1 drolletje ennormaal doet ee hele hoopenhet was plakkerigen nat en dun.

Linsje, raap de keuteltjes van vandaag, ook die gekke natte plak op. Doe ze in een zakje en neem ze mee naar de dierenarts. Vraag hem of hij ze onder de microscoop wil onderzoeken op parasieten.

Dit is echt heel belangrijk!!!!!!!!!!!!

groetjes,

Lies

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey linsje

wanneer heb je de afspraak bij de dierenarts? dan weet ik wanneer ik moet duimen!

hey ben netgeweest!en hij heeft waarschijnlijk een blaasontsteking er kwam ook bloed uit zijn urine dat ie had achter gelaten op de hand doek die in zijn transportkoffer zat:blink: heeeft ie eerder niet gedaan.:bounce: hij krijgt nu 2 medicijnen toegedient 1 heet sulfravim(dacht ik:hmmm:) en nog eentje pillen en spuitje :( hij heeft net een paar brokjes gegeten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel blij voor je dat je weet wat er aan de hand is en dat hij nu de goede medicijnen krijgt zodat hij weer beter wordt!

Ik vind het trouwens ook heel goed van je dat je zo snel had gezien dat er iets mis wat met hem hoor! Je hebt hem waarschijnlijk het leven gered en ook fijn van je mama natuurlijk dat ze met je naar de da geweest is!

Veel beterschap en hou je ons op de hoogte hoe het verder met hem gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oorspronkelijk geplaatst door Caroline viewpost.gif

ook fijn van je mama natuurlijk dat ze met je naar de da geweest is!

Veel beterschap.............

:whistle:

whahahahahaha :lol: :lol: :lol:

Maar natuurlijk erg fijn voor je dat je nu weet wat er met je nijntje aan de hand is en dat ze goed opgevolgd wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft hij soms een spuitje primperid gehad, kan dat?

Daar krijgen ze honger van namelijk.

we hebben dan dat ene gedoedje en een dat pillen zijn die moeten we fijn stampen met water en dan in een spuit doen en dat allebei moeten we 2X perdag geven en dat sulframin vindt ie lekker:clap: echt grappig:lol: :happy:en heb me moeder een kus gegeven :kissing2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .