Ga naar inhoud

me nijn eet niet


linsje13

Aanbevolen berichten

  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

een drankje ..? wat voor drankje dan

Die 'drankjes' waren al vermeld in een bovenstaanden mail en behelzen niets anders dan onschuldige kamillethee en ors. Blijkbaar las je dat niet. En verder een pijnstiller waarvan bekend is dat die in noodgevallen gegeven mag worden (niet na operaties overigens). En het advies de buik warm te houden.

Ik vind het heel triest als een konijntje overlijdt omdat het geen hulp kan krijgen vanwege de situatie maar soms is het niet anders. Nog triester is wel degelijk iets kunnen doen zoals ors maken en geven maar dat maar achterwege laten omdat je het niet kent en ook niet even daar info over zoekt of het navraagt aan een dierenarts. En ik bedoel hier nu niet Linsje of haar moeder mee maar gewoon in algemene zin. Als je iets niet kent, hoe kun je het dan veroordelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie moeten onder ogen zien dat het konijntje dood gaat als hij geen hulp krijgt. Loop sowieso alle stappen na die mysteriemeis zei, en probeer echt bij de dierenarts te komen. Je konijn heeft dringend hulp nodig. Als ze normaal naar de da gaat, moet ze nu helemaal gaan. je konijn is in principe sterfende nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lins..

Zet de PC maar even uit...

Ik snap heel goed dat je moeder vindt dat je hier opgejut en opgestookt wordt...

De PC hoort niet tussen jou en je moeder in te komen staan en dat dreigt nu te gebeuren...

Door alle berichten hier van: ga zo snel mogelijk naar de DA, hoe goed (en misschien terecht) ook bedoelt...raak jij ook opgejut en nog onrustiger...

Maar weet je..iedereen hier raadt ook maar...als je konijn wat eet en drinkt en als ze dat maar blijft doen, kan je niet heel veel meer.

Je moeder weet ook dat je konijn zich niet lekker voelt en zal dat ook vast wel in de gaten houden...en als je moeder weet dat een konijn echt MOET poepen en plassen omdat het anders snel mis kan gaan..

Is dat voorlopig voldoende....

Ik hoop ook dat iedereen hier een beetje begrip op wil brengen en afstand wil bewaren in de heftigheid van de berichtjes...

Lins wordt hier namelijk niet mee geholpen en juist erg nerveus...

En dat is niet wat we allemaal willen toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meid, luister even. Ik wil je niet afvallen, maar het gaat nu even om je konijn. Je bent denk ik oud genoeg om op je fiets te stappen en naar een apotheek te gaan. Je konijntje heeft nu echt zorg nodig. Geef m ook een kruik, die zal je ongetwijfeld ook in huis hebben.

Je zit nu constant op bunnybunch te reageren, maar je konijntje heeft dringend hulp nodig meisje. Doe alsjeblieft wat met de adviezen voor t te laat is!

En heb je je moeder de rest al laten lezen? Snapt ze dat het konijntje dood kan gaan als jullie er niks aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat jij het ook goed bedoelt, ik zal nu ook mn klep houden, maar ik hoop dat ze er wat mee doet. Meisje, veel sterkte ermee en blijf goed op m letten! En blijf bij m in de buurt, hij kent jou het best dus misschien kan je hem wat gerust stellen.

Ik denk inderdaad dat we dit topic even stop moeten zetten en aan moeten kijken. Lins, laat je wel weten hoe het met hem gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Linsje, ik zal jou de dosering van de asperine prive mailen. Misschien heb jij daar voor een andere keer iets aan he? Ik ga ook mijn pc uitzetten daarna want ik moet andere dingetjes doen.

Veel beterschap voor je konijntje! Het is heel erg goed dat het al een klein beetje wilde eten. Dan heb je toch goed voor hem gezorgd!! :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie allemaal ik maak voraal zorgen omdat op de grens van noordbrabant en utrecht die myxomatosa ofziets is uitgebroken en al 10 nijnen zijn gestorven en ik woon in soest in utrecht:(WAAROM MOESTEN DIE STOMME MENSEN NOU DAT VIRUS NPRODUCEREN:bounce: srry dat moes er ff uit:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze is het topic verplaatst naar spoedeisende vragen.

Mag ik iedereen er op wijzen dat in topics in het spoedeisende forum bedoelt zijn voor hulp aan het konijn.

- Topics in het spoedeisende forum moeten altijd ontopic blijven en niet afdwalen van het onderwerp. Ze zijn bedoeld om mensen in een goede richting te wijzen als het gaat om het welzijn van hun dier.

In deze topics zullen geen discussies plaatsvinden die de aandacht kunnen afleiden van de hulp die het konijnen nodig heeft, en/of het topic kunnen vervuilen zodat eventueel de eigenaar zijn aandacht afgeleid wordt.

Iedereen die er vanaf wijkt vanaf deze post zal hier een berisping voor krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .