Ga naar inhoud

me nijn eet niet


linsje13

Aanbevolen berichten

  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik hoop echt dat het goedkomt dan.

Probeer in iedergeval persoonlijk zoveel mogelijk van de goede en behulpzame opmerkingen in dit topic zelf uit te voeren. Alles wat je zelf kunt doen moet je zeker proberen, en hopen dat het genoeg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de andere kant: konijn is gewend om buiten te zitten..dus heel veel kwaad kan het vast niet..

Als je straks naar bed gaat, kan je je je ouders vragen of ze soms even willen gaan kijken of het goed gaat...

meer kan je niet doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij eet wel van zijn andijvie maar niet van zijn gewone brokjes en zit steeds in zijn nachthok heb em lkkr veel hoi gegeven zodat ie zichzelf kan opwarmen om er onder te liggen want dat doet ie altijd.hijheeeft een hele dikke voacht dus dachten we dat ie gwn naar buitenkon.we gaan gelukkig vanavond naar de da want dan heeft ze spreekuur maak me echt onzettend veel zorgen over hem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh dat is vervelend !

doe maar een beetje rustig aan...met je konijn komt het vast wel goed...

Misschien is er door de klap een tandje gebroken en doet dat pijn, kan ze daardoor ook geen brokjes eten...Klinkt wel heel logisch hè...

Rustig afwachten, goed uitrusten en veel fruit !

Voor jou dan hè.....

hoewel, konijn mag ook mandarijn en banaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leg het maar voor zijn neus dan...en als je moeder een spuitje heeft ofzo, of de buurvrouw..dan is met een spuitje water geven wel belangrijk als hij ook niet drinkt.

Of lekker natte andijvie geven (even onder de kraan houden en niet afschudden), want daar at hij wel een klein beetje van toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .