Ga naar inhoud

castratie Mini 8juni


wupsie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 143
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Alleen als je je zorgen maakt zou ik een foto maken. Je moet het toch af en toe bekijken, maar probeer idd niet zelf die foto te maken als je haar in een houtgreep hebt.

Je hebt wel Critical care he?

Moppie keutelde de eerste 2 dagen niet echt, dus alleen wat als ik haar oppakte, daarna in eens diaree. (kijk maar even op mijn topic hieronder, misschien stelt het je gerust). Eten deed ze ook de eerst 2 dagen niet, helemaal niets. Zelfs geen banaan! Ik ben Critical care gaan geven, gewoon om haar maag-darm stelsel actief te houden.

Kwaad kan het (geloof ik) niet, misschien kan je haar zo ook nog wat geven?. ALs je straks naar bed gaat heeft ze de hele nacht om te gaan eten en dan is de CC gezakt (dan is het neit omdat ze vol zat dat ze niet heeft gegeten)..

Leg van alles wat neer en hoop dat er morgen wat weg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de wond durf ik niet zoveel te zeggen. Maar dat eten komt echt wel goed Lilian. Hier duurde het ook een paar dagen zoals je weet. Mocht het morgen niet beter gaan, kan je altijd de DA bellen voor metacloral. **** deed dat echt wonderen.

Sterkte met je meisje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah frank moet er toch om 7 uur uit dus dan ben ik toch al wakker:p kan dan dus gelijk zien of ze heeft gegeten. zoniet bel ik gelijk om 8 uur. bah! was zo blij toen ik haar op haalde en hoorde dat ze dr worteltje al op had :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

en we hebben een paar heeeeeeeele kleine keuteltjes!! maar goed het is in iedergeval wat! maar alsnog wil madam nie eten :s ga zo dus toch maar bellen. ze begint wel weer wat kracht te krijgen :P ze probeerde de spuit weg te duwen met haar tanden, maar heb toen maar wat naar binnen gespoten:p hoop dat ze daar de volgende keer weer in trapt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

baal echt, heb haar net weggebracht. mag om 4 uur pas bellen!! wat een marteling!! maar als ze eerder iets weten bellen ze mij. hoop dat ze nu toch echt weer gaat eten. ze is echt een vreetzakje, dus als ze niet wil eten is ze echt niet lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat ziet er wel normaal uit, zolang het maar niet vuurrood wordt.

Ik hoop zo dat er nu keutels gaan komen, dat moet wel echt komen nu. Hoeveel dwangvoer heb je gegeven? Je kan het beste om de paar uur 2 ml ofzo geven dan in 1 keer 10ml.

In principe is het heel normaal dat ze gisteravond nog niet gekeuteld heeft hoor. De boel heeft toch even tijd nodig om op gang te komen. Bij Fien vond ik ook pas de volgende dag keuteltjes.

Over Feline's wond: Feline's haar groeit supersnel; toen de hechtingen er uit mochten had ze al weer een vacht van een cm. Ik denk dat het om de wond heen gewoon kaal was op het moment dat ze geopereert is. En Mini is twee jaar ouder dan Feline, waardoor misschien een grotere incisie nodig was?

Als ik nu nog eens naar die foto kijk, lijkt het alsof de onderste hechting er uit is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is onderhuids gehecht. het knoopje aan de buitenkant is een reserve knoopje mochten de onderhuidse hechtingen het neit houden bij een gekke sprong. de huid zit aan de onderkant een beetje dubbel

max is het deel van de ren van mini aan het slopen..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

De wond zit aan de onderkant zo, waarschijnlijk, omdat ze daar een stukje huid 'overhadden' als je begrijpt wat ik bedoel. Ze zijn bovenin begonnen met hechten, en niet helemaal uitgekomen aan de onderkant. God, wat klinkt het stom als ik dat zo zeg, maar ik hoop dat je het een beetje snapt.

Het had netter gekunt, maar het is niet iets om je zorgen om te maken als het zo is;)

Heb eens stage gelopen bij de DA, en daar gebeurde het ook wel eens. En ik weet dat er er bij de hond, of de kat, dat weet ik even niet meer, ook zo uitzag.

De bovenkant zag er in elk geval rustig uit op de foto, ik weet niet of dat vanmorgen ook nog zo was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat je dat heel goed zegt eva. dat is het wel denk ik. het zit onder haar buikje dus kan er niet echt mee zitten dat het niet keurig netjes netjes is:p als ze maar weer helemaal blij wordt

vanmorgen was de wond nog net zo. vond zelf dat het rode ver naar de zijkant doorliep. maar zie ook niet dagelijks operatie wonden meer:p weet dat het iets rozig kan worden, maar dacht dat dat echt alleen de wondrandjes waren. maar kan ik dus best mis hebben. maar ze zullen het daar ook wel zien neem ik aan. en ik denk maar zo. ik kan haar niet beter verzorgen dan dat ze daar bij de DA doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, bij Fien was hetzelfde maar zaten er dus twee hechtingen bovenhuids, bij Mini tel ik er maar één, vandaar dat ik het daar op vond lijken.

nee er zat er maar 1:p dat heeft ze gister verteld dat die alleen maar reserve was en daarom maar 1tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, klopt, zo was het bij Feline ook, maar als ik het zo zie is Mini's wond groter dan die van Fien, terwijl Feline er twee had voor de zekerheid. Misschien waren ze bang dat ze te gek zou gaan doen.. Hoe hebben ze dat geraden.. :whistle2:

Nou ja, ze is in goede handen in elk geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .