Ga naar inhoud

castratie Mini 8juni


wupsie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 143
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zo, ik heb even je hele topic doorgelezen.

Jeetje wat vervelend dat ze opgenomen moest worden.

Dit zal een spannende, lange dag voor je zijn.

Zazou is met zijn 6 jaar een paar maanden geleden aan de oorholte geopereerd.

Ze hadden hier een dikke knikker pus weggehaald.

Hij had ook ontzettend veel geleden van deze operatie.

Het heeft zeker 4 dagen geduurd, voordat meneertje weer fatsoenlijk at & keutelde.

Mijn vriend dacht dat hij het niet zou halen.

Konijnen kunnen 1 hoopje ellende zijn, als ze zich niet lekker voelen.

Mini is nu bij de DA en is daar (net zoals bij jou) in goede handen.

Ik ben benieuwd hoe het strax met haar gaat en zal je topic in de gaten houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja das waar! en hielp jet ook niet bij ibi toen ik zei dat ik haar stren toe kwam spreken als ze niet rap ging doen wat je zei? haha. maar kom jij dan wel met meneer mee? lijkt me gezellig:p

ja hoor dan kom ik wel met Meneer mee. En inderdaad heeft het bij Ibi ook geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben net gebeld door de da. Mini heeft de groente die had meegegeven een beetje op. Ook al een paar keuteltjes :-) mag haar nog niet ophalen, maar moet om 7uur nog even weer bellen. Hoop wel dat ze naar huis mag vanavond. Max zit steeds op plekken waar hij niet mag komen en vreet overal aan. En sloopt de qen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dat komt goed Lilian. Meneer deed dat ook hier. Het is voor hem natuurlijk ook allemaal heel vreemd wat er gebeurd. Zijn vriendin is weg, komt ziek terug en gaat weer weg. Daar snapt hij natuurlijk helemaal niks van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt me dan wel beter ja. mien zal het misschien leuk vinden, maar max en mener zullen de ontmoeting iets minder vinden denk ik :P

maaar is meneer eng ofzo? we hoeven nog maar te dreigen dattie langs komt en ze gaan spontaan luisteren:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net even alles bij gelezen. Jammer dat ze opgenomen moest worden.

Mijn DA geeft altijd cisaral en caprofen mee en dat moesten ze ook de eerste paar dagen krijgen. Ik vind het wel raar dat dierenartsen ieder zo hun eigen beleid daarover hebben.

Ik zou dadelijk (als je haar mag halen) wel vragen om darmstimulerende middelen, misschien heb je het niet meer nodig, maar zo zie je maar dat het handig is om in huis te hebben.

Nog 50 min wachten ;) Hopelijk mag ze snel naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga haar zo ophalen :)

ze eet kleine beetjes. de DA heeft haar nog weer onderzocht maar kan niets geks vinden. ze is gewoon wat ongemakkelijk van de operatie. nu het op gang is houd ik goed in de gaten of ze blijft eten en anders geef ik haar weer een spuit dwangvoer zodat het zowieso tot morgen ochtend op gang blijft. ik tel gewoon weer de brokjes en de groentes zodat ik precies weet wat ze eet.

ze wilden haar iegenlijk vanacht houden en dan morgen ochtend weer kijken. maar heb gevraagd of er de hele nacht iemand is waarop ze antwoordde: nou ja, we zijn er wel tot laat....ik slaap toch niet dus kan regelmatig gaan kijken dan is ze weer lekker thuis en kan max ook weer tot rust komen. hij zit nu steeds stil onder de eettafel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou haar ook opgehaalt hebben. :yes: bij Indy ging er wel om de zoveel uur iemand kijken, maar misschien omdat dat ernstiger (anders) was? Nou ja, in elk geval, je hebt haar zo lekker thuis en dan gaat ze héél goed haar best doen. Anders kom ik wel langs om een hartig woordje met de jongedame te spreken! (En ik ben er sneller dan Loura of Meneer.......!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .