Ga naar inhoud

castratie Mini 8juni


wupsie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 143
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat vervelend dat ze opgenomen moest worden, maar fijn dat ze weer naar huis mag.

Die wond... het lijkt mij juist dat de wond van onder naar boven is gehecht en niet andersom, zoals eerder is gezegd, omdat de knoophechting boven zit. Deze hechting is ervoor, omdat ze het aan het einde van de onderhuidse hechting, nouja einde van de snee, niet dicht kunnen maken met een onderhuidse hechting. Er wordt dan altijd nog een knoophechting om/op dat laatste ''flapje'' gezet om die ook dicht te krijgen. De wond ziet er verder netjes uit hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feline is bij dezelfde DA gecastreerd en zij had nog twee hechtingen er in zitten voor de zekerheid, de onderhuidse hechtingen zouden in principe af doende moeten zijn maar voor de zekerheid hebben ze er nog twee (bij Mini één) gewone hechting in gezet.. Dus ik weet niet of die uitleg klopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoelde de uitleg van kim dat er een knoophechting zit. Als dat om die reden zo is, dan is het toch vreemd dat Ibi het niet had?

De uitleg die Lilian gaf, waarom de hechting er zit, vind ik heel logisch klinken en die van jou ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

joehoe!!!! we zijn er weer!!! ze zit weer in de ren. Frank stond met max voor het raam op ons te wachten :) heb de box in de kamer op de grond gezet en hebben het deurtje toen even open gezet, max was gelijk helemaal geinteresseerd :) en mini ging daarna gelijk naar buiten en in de ren van max neuzen. heb har toen maar in haar deel gezet en wat lekkere kruiden gegeven (die wortel en witlof zullen haar ook wel de neus uit komen haha) na een tijdje begon ze wat van de kruiden te eten en in het mandje waar ze eerst zat lagen weer keuteltjes!!! :D ze neemt nu af en toe een hapje kruiden.. max's ren staat open en kan dus los door de kamer en rond mini deel van de ren lopen en ze snuffelen steeds door de ren heen :) ben echt blij dat ik haar eigenwijs toch opgehaald heb :) ze is al weer wat levendiger dan gister. alleen beetje jammer dat ze dr mandje gesloopt heeft bij de DA :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had Feline dat ook dan Iris?

Ja! Lilian vroeg dat net aan mij op MSN, en vertelde dat jij dat ook had bij Ibi en zij bij Mini. Alleen tegen mij had de DA toen gezegt dat Feline te dun was, en ja, ze voelde ook wel heel dun! Was eigenlijk verbaasd van mezelf dat ik dat niet eerder door had gehad. Maar ja, ging er vanuit dat ik dat opeens wel voelde omdat iemand me het gezegt had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ibi was goed op gewicht, maar voelde ook zo dun. Ben dus heel benieuwd hoe dat kan.

Lijkt me sterk dat ze dat alle drie toevallig ineens hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was precies wat ik tegen Lilian zei :he:

Tsja, feit blijft wel dat Feline echt wel wat zwaarder mag, ik wist ook wel dat ze niks over had. Maar ja, ze lopen ook zo veel los.. Ik heb het biks wel wat opgeschroeft, met als gevolg dat er nu minder hooi gegeten wordt, waar ik ook niet blij mee ben. Al voelt ze inmiddels wel (weer?) een stuk beter aan.

Maar zoals ze toen aanvoelde, ik vroeg me echt af hoe ik dat had kunnen missen. Begon me haast al schuldig te voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .