Ga naar inhoud

Indy nog steeds


Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 189
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb dus om twee uur een afspraak, en dit nu even uitgetypt:

12 November 2009: Blaasontsteking (nitriet +, eiwit +, spoortje bloed), tien dagen Baytril 2 x daags 0,3 ml, gewicht was 1360.

29 November 2009: Urine opnieuw nagekeken, bevatte alleen nog een beetje eiwit.

1 December 2009: Gewicht 1410.

3 December 2009: Foto's gemaakt, twaalf dagen Baytril 2 x daags 0,3 ml, Carprofen 2 x daags 0,5 ml, vier weken Panacur.

14 Januari 1010: Urine nagekeken, geen blaasontsteking o.i.d.

Moet ik zijn voorgeschiedenis ern og bij zetten? EC in maart dus? Ja, doe het wel even.. Foto's doe ik denk ik niet..

Heb zijn gewichten (die ik zelf gewogen heb) er ook niet bij staan want die zijn niet altijd even nauwkeurig, ik zoek alleen even op wanneer hij van't zomer gewogen is (elke week hoor.. Maar het was altijd 1500 en dus schreef ik het niet meer op.. :$) om aan te geven dat hij eigenlijk aldoor 1500 woog..

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh nee lieve Iris, Enrofloxoral drops.. :$ dat lijkt niet eens op Bactrimel.. :rofl:

Dit is m'n lijst nu:

Maart 2009: Haakjes weggehaalt, tien dagen Enrofloxoral drops 2 x daags 0,5 ml, zes weken Panacur.

25 Oktober 2009: Gewicht 1500 gram.

12 November 2009: Blaasontsteking (nitriet +, eiwit +, spoortje bloed), tien dagen Baytril 2 x daags 0,3 ml, gewicht was 1360.

29 November 2009: Urine opnieuw nagekeken, bevatte alleen nog een beetje eiwit.

1 December 2009: Gewicht 1410.

3 December 2009: Foto's gemaakt, twaalf dagen Baytril 2 x daags 0,3 ml, Carprofen 2 x daags 0,5 ml, vier weken Panacur.

14 Januari 1010: Urine nagekeken, geen blaasontsteking o.i.d.

Z'n verstopping in juni laat ik voor wat het is, die zal hier niet veel mee te maken hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met van die stickjes (voor mensen) neem aan dat jij ze op je stage ook hebt? Beetje urine opzuigen met een spuitje (even in een lege kooi zetten of ietsanders met glad oppervlak) en erover heen.. Dan leest mijn mama het af :he:

Ja die hebben wij ook.. maar de nitriet kan soms negatief aagneven terwij die positief is he.. ben niet zo'n fan van die dingen :P Zijn ze eigenlijk ook ergens te koop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik niet, mijn moeder neemt ze mee van het werk :P

Maar de kans dat hij een blaasontsteking heeft is sowieso klein.. Toen hij die wel had had hij (nog) veel minder controle over zijn blaas. Nu heb ik uren moeten wachten op een plasje. Hij heeft er nu dus wél controle over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik in het verkeerde topic zat en dit nog niet helemaal heb gelezen even maar een raar berichtje misschien, maar sterkte met Indy

aangepast door Gast
excuus verkeerde topic aangeklikt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha okay :P en dankjewel :yes: gelukkig maakt de kleine man het hier ook redelijk goed.

Alleen weet ik nog niet helemaal hoe ik hem goed schoon ga houden, de urine trekt ook in z'n haren. En zo vaak een kletsnatte kont, helpt ook niet, maar een washandje is weer niet genoeg.. Dus ik denk dat ik het ook heel kort moet gaan houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt vervelend hoor, weet ook niet zo goed wat voor een advies ik je kan geven. Misschien dat de haren kort houden helpt, kan er toch minder in blijven hangen. Verder weet ik het niet zo goed. Echt een moeilijk probleem dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .