Ga naar inhoud

moeder eet niet


nijn en pluis

Aanbevolen berichten

Snel een DA bellen!!! Het is heel gevaarlijk als konijnen een tijdje niet eten, hun darmen kunnen dan stil vallen. Bovendien is niet eten zelden een probleem op zich: Vaak is het alleen een symptoom, als ze pijn hebben stoppen ze nl. ook direct met eten. En als ze net bevallen is.. Misschien is er wel iets mis gegaan waardoor ze pijn heeft of wat dan ook. In elk geval, snel naar de DA!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de da gebeld de kkda en die zei dat ik even in de gaten moest houden ze heeft haars tukje appel op en wat peterselie. heeft wel wat gekeuteld daar bij zat nog een beetje bloed. ze is rustig de jongen liggen nog lekker in hun nest dus ze heeft ze gelukkig nog niet afgestoten. ze maakten wel wat geluid dus hoop dat ik op een tiijd stip kwam dat ze zo moeten eten. indien nijn niet eet dan moet ik haar brinta dwangvoeren. maar kan te alle tijden bij kkda terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag ben ik met nijn naar de kkda geweest. het gaat zo slecht met haar. ze eet niet en geef haar dwangmatig voedsel met een spuit. ze is zo zzielig helemaal niet haar zelf. wel gaat ze bij de kleintjes liggen en die kruipen ook wel onder haar en mogen ook drinken. toch is het moeilijk of ze wel gemoeg krijgen. morgen ga ik weer met nijn heen. extra controle. en zou ook moreg moeten kijken of de kleintjes well ronde buikjes hebben. zoals ik het nu zag wel. maar wil ze nogt niet te veel storen om dat mams al eens eerder afgestoten heeft. pff wat een dag. iemand verder nog tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ramp!!! mijn nijn is er niet meer!! ik zou vanochtend weer met haar naar de DA maar tis te laat.tot het eind heeft ze haar jongen verzorgt. ze heeft ze de laatste minuten van haar leven haar jongen gevoed!! Tis te veel geweest voor haar. Haar jongen zien er prachtig uit. mooie buikjes en absoluut niet rimpelig!! het zijn er 6. haar jongen waren belangrijker dan zij zelf. Nu rest mij om de taak het weer over te nemen.. Ben deze nacht goed door gekomen en ze leven allemaal nog.

Nijn je was een prachtig konijn. mijn maatje mijn lieverd ik zal je zo missen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat triest voor je, en arme kleintjes.

Normaal reageer ik niet in zulke topics omdat ik er geen ervaring mee heb, maar omdat er verder nu niemand is.... Je moet nu melk voor de kleintjes hebben!

Als ik het goed heb moet je dat bestellen op konijnenbelangen.nl

(Gebruik anders even de zoekfunctie)

Volgens mij is dat nl de enige plek waar je de goede melk kunt krijgen en zullen zij je ook verder helpen met hoe of wat.

Heel veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt nu niet op konijnen belangen wachten.....het is zaterdag of je moet in de auto stappen naar hun toe.

welke melk anders geven geiten melk mag gecombineerd worden met kit o mel.

op konijnenbelangen site staat hoe te flessen ect.

De jongen kun je nu het beste binnen zetten in een reismand.

met deksel dat er geen katten bij komen.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .