Ga naar inhoud

te veel peterselie!


fluffy89

Aanbevolen berichten

Maar je geeft toch wel andere groenten er nog bij? Peterselie mag naar mijn weten elke dag maar het is wel beter om meerdere groenten tegelijk te geven als ik mij niet vergis. Zo krijgen ze hier in elk geval witlof, meestal andijvie, bijna altijd paardenbloem en zevenblad en dat vul ik nog weer aan met andere groenten (en heel soms fruit of wortel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Af en toe mogen ze toch ook een aardbei? Maar mag je hem dan helemaal geven? Of moet je dat groene stukje wat erop zit eraf halen? (of de aarbei in stukjes snijden)

hoeveel mogen ze daarvan per keer?

Je kunt de hele aardbei geven maar ik zou niet meer dan een 'normale' aardbei per keer geven, liever nog minder. Bevat heel veel suiker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Af en toe mogen ze toch ook een aardbei? Maar mag je hem dan helemaal geven? Of moet je dat groene stukje wat erop zit eraf halen? (of de aarbei in stukjes snijden)

hoeveel mogen ze daarvan per keer?

Hier zijn mijn nijntjes soms de fruit-afvalbak! Als ik aardbeien eet, geef ik alle kroontjes die je normaal weggooid, aan hen, vinden ze heerlijk! En is ook niet zo slecht als een aardbei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus is dol op peterselie.. & natuurlijk ook op: andijvie, witlof, munt, dille, selderij, basilicum enz. enz.

Ze steelt het zelf wel uit de koelkast als het haar te lang duurt (Zie mijn profiel foto)

Alleen rozemarijn vind ze niet zo lekker!!

aangepast door Mrr.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .