Ga naar inhoud

21-07 Casteratie Bloem


Manuela-Tijger

Aanbevolen berichten

Nou, ik heb vanmorgen contact opgenomen met de DA. Ze word gecastereerd, hij had het eerst over sterreliseren, maar heb aangegeven dat ik wil dat alles eruit gehaald word, en dat vond hij ook beter.

Probleem is alleen een beetje dat ze alleen deze week geholpen kan worden, omdat hij daarna op vakantie is 3 weken, en naar die tijd moet ik fulltime 37 uur aan de bak. Dus ik heb het zo afgesproken dat ik haar vanavond al breng, dat blijft ze overnachten bij de DA. En dan word ze morgenochtend geopereerd en kan ik haar naar m'n werk ophalen. Ze zit dan wel wat langer dan normaal, maar ze is dan wel in goede handen.

Ik wil haar ook wel geholpen hebben en het niet gaan uitstellen. Dus dan maar wat langer bij de DA, beter als dat ze thuis is zonder toezicht!

Vind het reuze spannend en echt niet leuk dat ze langer moet dan normaal, maar anders gaat het niet lukken.

Vind het ook zielig voor Tijger, moet ie z'n vriendinnetje missen!

Nou ik hou jullie op de hoogte morgenavond van hoe of wat !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog niet dwangvoeren nee, da's een beetje te vroeg.. Ze is pas net geholpen en voelt zich nog helemaal niet lekker, dus het is niet zo gek dat ze zich rot voelt. Geef haar straks nog inderdaad die pijnstiller en wacht dan even af. Meestal voelen ze zich dan al een stukje beter. Leg allemaal lekkere dingen voor haar neer en laat haar maar eventjes dr gangetje gaan. Als ze vanavond laat nou nog niets gegeten heeft, kun je altijd nog overwegen om haar te dwangvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja sorry, late reactie, maar had het druk!! Bloem heb ik om half 8 opgehaald, en het is nu echt zo'n zielig konijntje. Ik heb een nazorg brief meegekregen & pijnmedicatie 2x daags. Over 10 dagen moet ik ook weer een afspraak maken om de hechtingen eruit te halen?? En voor wondzorg.

Maar ze zit nu tegen haar kruikje aan en heeft al 2 sprietjes hooi gegeten en 2 lebbertjes water. Dus ben der wel trots op!

Ik zal vanaf vandaag weer up daten over Bloem

Effe offtopic: We hebben een huisje gekocht, (nog niet officieel maar we zijn er al overuit kwa prijs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .