Ga naar inhoud

21-07 Casteratie Bloem


Manuela-Tijger

Aanbevolen berichten

Is goed hoor, dan voelt ze zich toch redelijk.

Dat ze niet tegen de kruik gaat liggen is niet erg, zolang ze de keuze heeft om er als ze wilt wel in de buurt te gaan liggen.

Ohja, waarschijnlijk weer overbodig, maar je zou haar ook af en toe kunnen pesten met wat groen en hooi. Wie weet heeft ze dan toch een beetje zin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi, Sandy voelt zich ook wel redelijk. Heb haar net weer pijnstilling gegeven en

antibiotica. (of hoe je dat ook schrijft;))

Ze heeft net zowaar net 1 biksje opgegeten en twee spriejtes hooi en begint terwijl

ik schrijf zelfstandig aan de volgende.

Ik heb een hok met drie verdiepingen en ze rent zelfstandig naar boven en beneden en

wast zich zinds gister al de hele tijd.

Benji helpt haar er ook mee en gaat ook vaak tegen haar aan liggen. :love:

Volgens mij heeft ze net ook haar eerste plasje gedaan.

Had haar gisteravond ook drie keer wortelhapje gevoerd zonder dwang. Eerst goed vasthouden

en dan laten proeven en daarna hoefte ik haar niet eens meer vast te houden, alleen het

wortelhapje er voor en langzaam leeg knijpen en dan likte ze alles er af.

Ben super trots op haar!!!!! en op Benji omdat hij zo lief voor haar is:yes:

Fijn dat BLoem het ook goed doet:he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ze is de nacht goed doorgekomen, er liggen een stuk of 10 "normale" keutels in het hok en net lagen er 2 "natte"

Vanmorgen vroeg een nieuwe kruik gemaakt en daar ging ze wel lekker tegen aan liggen. Ze heeft al 3 plasjes gedaan vannacht en vanmorgen, dus dat gaat goed.

Groente en biks wilt ze niet, ze eet alleen hooi en drinkt water.

Ze heeft nog wel veel pijn volgens mij want ze aan het knarsetanden.

Tijger er vanmorgen even bij gehad, maar die is veelste druk, dus weer terug gezet in eigen hok. Bloem heeft zoiets van nou kom lekker bij me liggen en Tijger denkt Heeej das lekker.. jij hebt nog wél brokjes, en begint smakelijk te eten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nu niet meer, ze heeft ook al wat brokjes gegeten. Ze ligt weer lekker tegen haar kruikje aan. Vanmiddag had ze flink wat natte keutels, maar dat is nu gestopt.

Ze ligt nu ook al helemaal lang uit met de pootjes relaxt, dus ik merk wel dat ze zich beter voelt. Wel zit ze zich steeds te wassen in de buurt van de wond, dus daar ben ik echt niet blij mee!! Ik kreeg ook een nazorgbrief en daarin stond dat als ze regelmatig likt, krabt of bijt eraan, ik weer contact met de DA moet opnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .