Ga naar inhoud

Hooistengels bij C1000


Lirazel

Aanbevolen berichten

Toen we vandaag bij de C1000 boodschappen deden zag ik ineens dat ze hooistengels verkopen, in drie smaken zelfs: munt, brandnetel, paardenbloem. Ik heb meteen een pakje brandnetel en een paardenbloem gekocht.

Vorig jaar had ik in het prijspakket van de zomeractie hier op het forum al een pakje hooistengels van puik gekregen, maar die kon ik toen nergens in een winkel vinden. Ik vond dat erg jammer want mijn konijnen vonden het erg lekker en het is een gezonde traktatie, het bevat alleen hooi, kruiden en een papierachtige wikkel.

Hier hebben ze al zitten smikkelen, vooral Pet griste het uit mijn handen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee die komt hier wel waar ze nog druk bezig zijn met de verbouwing.

Dat word een hele grote, het filiaal wat ze hadden overgenomen van C1000 is niet zo'n grote winkel.

Ik zal mn wederhelft is vragen of hij maandag bij de Hoogvliet kan kijken, die zit vlakbij zn werk waar ze altijd de lunch halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Albert Heijn is een erg fijne winkel hoor!:P:mdr:

Ik werk toevallig in een franchisewinkel van Albert Heijn, ik zal eens kijken of wij ook zoiets van hooistengels hebben of aan kunnen komen.

Hebben die hooistengels een bepaald merk? Misschien is het ook wel te krijgen via een webshop??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, scheelt bijna niks met de C1000! Misschien een paar euro cent.

Het ene is weer duurder bij de C1000, het andere weer bij de AH. En ja, ik heb t een keer uitgerekend ;)

Nou..ik merk het anders wel in mn portemonnee dat ik nu mn dagelijkse boodschappen bij appie moet doen hoor, zelfde als super de boer die is zonodig nog duurder.

En dat is echt geen verbeelding.

We gaan tegenwoordig wat vaker met de tuut naar de Jumbo dus dat compenseert een beetje.

Als iemand een foto van de verpakking heeft? Kan ik dat laten zien aan manlief als hij gaa kijken bij de Hoogvliet. Zal niet zoveel anders zijn toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil best een foto van de verpakking maken, maar zoals ik al schreef, deze zijn van het eigen merk van C1000 en zal je dus alleen daar vinden.

Met de prijzen van supermarkten ben ik er wel achter dat het er ook aan ligt wat je koopt. Huismerk, A-merk, goedkoop merk. En sommige dingen zijn van het ene merk minder lekker dan van het andere en ik heb niet zo zin om voor een paar cent minder iets te kopen wat ik minder lekker vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Appie is niet duur, dat is wat je er zelf van maakt. Als jij alle appie-excellent spullen koopt, dan is het duur ja. Maar het huismerk en tegenwoordig ook de A merken zijn precies hetzelde als in andere winkels.

Weet je wat pas een geldklopper is? De Super de Boer en de Plus! Die zijn duur.

Mijn c1000 heeft ook moeten schuiven voor een appie...vind ik niet erg, maar c1000 vond ik toch wel een fijne winkel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat AH huismerk wat duurder is dan C1000 huismerk.

Maar ik heb een keer alle boodschappen die ik regelmatig nodig had opgeschreven van de C1000 en van de AH en dat uitgerekend, en er zat maar weinig verschil tussen. Is al een tijdje geleden dus weet niet meer elke ietsje duurder was, maar het maakte iig weinig verschil. Ook omdat iedereen dus zei dat de AH zo duur was, dus ik wou wel eens weten of dat echt waar was.

Maar echte merken zoals Unox en Liga enzo, die zijn precies even duur in allebei de winkels, dus daar zal het niet aan liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .