Ga naar inhoud

Hooistengels bij C1000


Lirazel

Aanbevolen berichten

Ik ga hier dus geen welles nietes spelletje van maken, mijn portemonnee zegt wat anders als die van jullie en verder ga ik er geen woorden aan vuil maken.

Dan ben ik blij dat ik jouw portemonnee niet heb :yes:

Maar mogen konijnen deze hooi stengels dan wel hebben? Normaal gesproken zijn van die stengels toch niet zo goed enzo..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Appie is niet duur, dat is wat je er zelf van maakt. Als jij alle appie-excellent spullen koopt, dan is het duur ja. Maar het huismerk en tegenwoordig ook de A merken zijn precies hetzelde als in andere winkels.

Weet je wat pas een geldklopper is? De Super de Boer en de Plus! Die zijn duur.

Mijn c1000 heeft ook moeten schuiven voor een appie...vind ik niet erg, maar c1000 vond ik toch wel een fijne winkel!

Wij hebben hier een (s)meermarkt als buurtsuper.. Nou dat is pas belachelijk duur! Gelukkig als ik de brug over fiets is daar een appie, jumbo en een aldi. prima. Vraag wel aan mijn moeder of zij opzoek kan naar die hooistengels. Klinkt leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de foto ja :yes:

Mijn fantasie ging ook niet zo ver hoor ;)

Ik ga van de week ook eens op zoek naar de stengels.

Ik zal eens zoeken of er hier in de buurt nog een c1000 is overgebleven, de meeste zijn hier ook ah geworden.

Anders misschien een ander merk zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snij de stengels een keer door, dan krijgen ze allebei een halve. Pet was gisteren slim, die pakte zijn helft en ging er meer schudden zodat het hooi er uit viel en hij alleen het buitenste laagje kon op eten. Maar het hooi was later ook op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .