Ga naar inhoud

Hooistengels bij C1000


Lirazel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jippie! Hier hebben ze ze gewoon. Blijkt een c1000 tegenover mn nieuwe werk te zitten, hihihi. Heb gelijk een pakje brandnetel en paardenbloem meegenomen. Martin zat er aan te ruiken, maar snapte er niets van. Mia die heeft er wel heerlijk aan zitten knabbelen. Leuk om eens te geven zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De munt heb ik maar in supermarkt gelaten, van hooi met pepermunt heb ze geen enkel sprietje gegeten.

ik heb hier een nu een hele voorraad liggen, 5 nieuwe pakjes gekregen van mijn familie, want ik ga maandag naar huis, "voor het geval dat je het thuis niet kan kopen." De hooistengels hebben alleen ondertussen zware concurrentie gekregen van kruidenmixen met luzerne, die deze week bij de fixet in de aanbieding zijn (3 voor de prijs van 2) Ik had eerder deze week al drie pakjes gekocht en nu nog 6. Straks ga ik met meer spullen naar huis dan ik kwam. En ik kwam met een grote zak hooi, zak biks en een baal minihemp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .