Ga naar inhoud

bultje bij geslacht


Britt

Aanbevolen berichten

Pff, ik wou dat ik zo'n da had..

Wel geluk hoor, maar inderdaad wat Dollie zegt: 50 euro is misschien veel geld voor jullie, maar een ziek konijn of uberhaupt alleen inentingen: jullie hele pot is dan weg en dan is het wss nog te weinig ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 169
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

haha, en die DA is ook nog is heel goed, die is ook konijnkundig, maaar het is idd fijn dat hij het zo deed, de medicijnen kregen we gratis, omdat het vorige konijn niet had gehaald, dus daarom hebbe gratis, wel fijn idd, we sparen gewoon goed door, en hopleijk kunnen we ze helpen als er iets is, hopelijk komt er tijdelijk even niks meer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

we blijven gewoon doorsparen, er zit nu nog 10 in,

en we krigjen morgen van een hok 60 euro en daarvan gaat 30 euro in, en zo sparen we verder en als we weer geld krijgen van de kranten ik geloof dat we ieder zo ongeveer 50 krijgen dus doen we er ieder 20 in dus dan zit er al weer 80 euro in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik zal het zo zeggen,

alles wat in de DA potje komt id voor de DA

en de rest is voor het :

voer,hooi,stro,bodembedekking enz.

en 1 zak hooi kost : 1.50

en 1 zak stro kost : 1.50

1 zak flash of zoe iets een hele grote zak voor .6.50 geloof ik kunnen

we ongeveer 1 a 2 maanden mee vooruit.

en 1 zak voer van 25 kilo kost ongeveer 8 euro dus in tottaal ongeveer 17.a18 euro.

dus dat komt allemaal goed, en ze hebben speeltje hooiballen, enz

dus die komen niks te kort, ze krijgen altijd wilgetakken en hooi dat hebben ze altijd + water natuurlijk,

ik moet gaan ik moet de les weer in

Doeii Doeii !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

JA Kiwi je snapt het,

dus wat daar in komt is voor de DA, en daarom doen we die andere 30 euro ( van het hok ) weer voor de voeding.

maar zo is het goed toch ?,

En Jimmy&Nijn jij zij dat we mischien uitgingen.

nee hoor we gaan nooituit, we steken al ons geld in de konijnen, ons mam vind het jammer dat we dat doen, maar zij zegt ook al het is wel ons geld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al met al vind ik dat Claire en Britt goed bezig zijn, of in ieder geval een goede poging wagen. En ergens snap ik ook heus wel dat ze de overige 5 nijnen niet weg willen doen. Ik zou het nog niet eens over mijn hart kunnen verkrijgen om er één weg te doen, maar daar staat tegenover dat ik mijn 6 konijnen kan betalen en onderhouden, óók als er een besmettelijke ziekte uitbreekt. Aan het einde van de dag vind ik ook dat met name hun moeder verantwoordelijk is. Toen ik jong(er :D) was, heb ik ook jaaaaren gezeurd om een eigen konijntje maar dat mocht ik nooit van mijn ouders. Achteraf gezien misschien verstandig omdat er 1000 manieren zijn waarop kinderen fout of minder goed voor huisdieren zorgen dan volwassenen. Niet alleen in financieel opzicht maar ook omdat kinderen gewoonweg een heel andere kijk op de wereld hebben. Dus dames, ga vooral zo door en heb af en toe iets meer vertrouwen in de BBers ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is beter zo, snip en snap hebbbbben ghet zeeeeer goed, veeel ruimte, zijn er gisteren geweest, en ze zitten nog met 3 konijnen, geweldig om te zien hoe ze elkaar likken, echt, veeel ruimte en meer vriendinnetjes en 1 geholpen ram, gewoon leuk om te zien.

vlas, dat is net gedroogd gras, goed voor konijnen, meer mensen gebruiken het hier :)

dit is vlas:

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://vlas-strooisel.nl/vlas01.jpg&imgrefurl=http://vlas-strooisel.nl/Vlasstrooisel.htm&usg=__ecHHN1RcXFa0y9go-W9pLWIVX1M=&h=757&w=1683&sz=174&hl=nl&start=10&um=1&tbnid=b4Fe_itEoAK7OM:&tbnh=67&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dvlas%26hl%3Dnl%26um%3D1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhw whaha. Jaja vlas ken ik wel..snap m nu

Flash klinkt wel hip, whehe

Wat super zeg, dat ze het zo naar hun zin hebben! Is ook leuk om te zien he :) Wat leuk dat jullie mochten kijken!

aangepast door Yvon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .