Ga naar inhoud

bultje bij geslacht


Britt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 169
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

nou als het nog niet nodig is, doe ik het ook niet ! dan scheelt me dat weer geld, en dat kan ik dan weer voor de DA gebruiken als het nodig is, maar ik let er heeel goed op, en als het groter word ga ik echt naar de DA hoor.

aangepast door Claire
Link naar reactie
Delen op andere sites

als het inderdaad een fistel wordt kan er een kanaaltje naar de darmpjes gevormd worden. nu is het waarschijnljik nog een kleine ingreep, maar als je langer wacht wordt het een grote ingreep en wordt het ook een duurdere ingreep.

en je bent er al mee naar de dierenarts geweest, dus vond je het zelf al niet nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kost het inderdaad veel (heel veel meer) geld.

Ik weet hoe jullie situatie is (en ook dat jullie niet echt iets aannemen van hier op het forum, maar dat is een ander verhaal).

Maar als je slim bent laat je er nu iets aan doen, dan weet je én dat het je konijn geen pijn doet met wat voor handeling dan ook én dat je van te voren geld bespaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal zeker niet uit zichzelf weggaan. En de kans dat het groter wordt is wel degelijk aanwezig. Net als de kans dat het abces naar binnen toe groeit, waardoor je niet ziet dat het groter wordt en je konijn misschien wel erge pijn heeft zonder dat je het merkt. Hoe langer je wacht, des te groter wordt de ingreep straks.

Al snap ik die dierenarts ook niet, die zou dat toch ook moeten weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Britt of Claire: Zijn jullie echt met dit konijn naar een DA geweest?

Ik las gisteren een bericht van één van beide dat ze daarna nog hebben veranderd.

Maar er stond iets dat ze gingen informeren bij 'de zoon van de baasjes van de uitlaathond van...' ofzoiets....

Ik hoop dus dat het konijn in kwestie ook echt gezien is door een DA?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .