Ga naar inhoud

bultje bij geslacht


Britt

Aanbevolen berichten

de zoon van de baas van mijn uitlaathond is DA die heeft gisteren gekeken en hij zij : dat we het goed moeten schoonhouden en kijken of hij nog blijft keutelen

de andere Da is is degene die Snip&Snap hebben opgehaald en zij zij precies hetzelfde en zij is ook komen kijken,. en die van de Heikant die hadden we gisteren gebeld en hij zij ook dat we het moeten schoonhouden en niet dat het niet meer eet zeg maar dat het niet ziek word.

En welke van al die dierenartsen heeft dan het abces uitgeknepen?

bij gijs was ik bij iets ' simpels' als een verstopping al 30 euro kwijt. dus laat staan als er echt een keer iets aan de hand is.

Wat denk je als je vijf konijnen twee keer per jaar laat inenten? Dan red je het echt niet met zestig euro hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 169
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voor een verstopping 30 euro?

Laat ik dan nog maar even verdergaan :P

Ik was 85 euro kwijt voor het consult+medicatie

En dan de volgende dag nog controleren, en ik was in totaal 110 euro kwijt.

Natuurlijk vind ik dat niet erg, maar ik was blij dat mijn moeder het even wou voorschieten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja... ik zal maar zwijgen wat ik ondertussen al aan de konijnen kwijt ben...het is enkel een bedrag met 4 cijfers...

Degene die Snip&Snap kwamen halen was eerst een dierenartsassistente en is nu al een DA...

Ik hoop alleen dat er deze keer echt met het beestje naar de DA wordt gegaan.

En dan bedoel ik een DA in een dierenartsenpraktijk die het konijn echt bekijkt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist, op het moment dat je een beest aanschaft (of hoe je het ook wilt noemen) neem je de verantwoordelijkheid op je om goed voor het beestje te zorgen, voldoende eten en drinken te geven, goede huisvesting EN voor hem te zorgen als het beestje mediche hulp nodig heeft.

Ik neem aan dat de eerste paar geen probleem zijn, maar helaas de medische zorg is niet helemaal in orde.

Ik mag echt hopen dat jullie op DIT (het is precies 15:30) moment bij de da zitten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe, ben terug, die mensen die snip en snap hebben opgehaald is da assistente die DACHT dat het een abcesje zou zijn, gelukkig niet, en het is een slijmvliesontstulkinkje als ik het goed schrijf. soort aambeien zei de DA, we laten het helpen, het heeft er wel last van zei de DA, we laten het morge weg halen. voor 50,- omdat die DA het goed vind dat wij al 4 konijnen hebben weg gedaan. maar het is eeen kleine kans dat het terug komt, maar als het terug komt laten we het opereren. dat kost 120,- of we zoeken een andere oplossing en ja dat hebben we, mama vond het ook goed, eerst laten we het weg halen en dan zien we wel. de medicijnen krijgen we gratis. Het konijn word wel onder narcose gebracht. en zoals ik al zei. IK LAAAAT GEEEN KONIJN MEER INSLAPEN, OkƩƩ.. vanavond word er weer een hok opgehaald dus hebben we weeer geld ( 55,- ), en die DA is konijnkundig, hij doet het voor ons iets goedkoper, omdat zoals ik al zei dat hij vond dat we goed bezig waren. dus morge brengen we het konijn naar de DA en laten we het helpe, mag ik 1 ding tegen jullie zegge, heeel erg bedankt dat jullie zo ons aanpakken, anders waren we er niet heeen geweest. bedankt allemaal. en we hebben alles voor onze konijnen over, en snip en snap zijn weg en stamper en snuggel hebben een groter hok gekregen en teddy,snoopy en zwerver ook, dus bedankt

aangepast door Claire
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee natuurlijk niet! Maar misschien een brutale vraag hoor (stel hem lekker toch): waarom laat je moeder jullie zoveel konijnen nemen als ze er niet voor wilt opdraaien.

Dit is totaal niet aanvallend bedoeld, maar ik probeer me beetje in te leven in je moeder. En ik snap dat niet, als je toch aan een konijn begint, neem je die verantwoordelijkheid toch op je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe, ben terug, die mensen die snip en snap hebben opgehaald is da assistente die DACHT dat het een abcesje zou zijn, gelukkig niet, en het is een slijmvliesontstulkinkje als ik het goed schrijf. soort aambeien zei de DA, we laten het helpen, het heeft er wel last van zei de DA, we laten het morge weg halen. voor 50,- omdat die DA het goed vind dat wij al 4 konijnen hebben weg gedaan. maar het is eeen kleine kans dat het terug komt, maar als het terug komt laten we het opereren. dat kost 120,- of we zoeken een andere oplossing en ja dat hebben we, mama vond het ook goed, eerst laten we het weg halen en dan zien we wel. de medicijnen krijgen we gratis. Het konijn word wel onder narcose gebracht. en zoals ik al zei. IK LAAAAT GEEEN KONIJN MEER INSLAPEN, OkƩƩ.. vanavond word er weer een hok opgehaald dus hebben we weeer geld ( 55,- ), en die DA is konijnkundig, hij doet het voor ons iets goedkoper, omdat zoals ik al zei dat hij vond dat we goed bezig waren. dus morge brengen we het konijn naar de DA en laten we het helpe, mag ik 1 ding tegen jullie zegge, heeel erg bedankt dat jullie zo ons aanpakken, anders waren we er niet heeen geweest. bedankt allemaal. en we hebben alles voor onze konijnen over, en snip en snap zijn weg en stamper en snuggel hebben een groter hok gekregen en teddy,snoopy en zwerver ook, dus bedankt

Ik hoop ten zeerste dat dit nu echt gemeend is...

En ik hoop dat jullie er wijze lessen uit leren voor in de toekomst...

Dat een DA bellen niet genoeg is, maar dat een DA je konijn in levende lijve moet zien.

En ik hoop ook dat jullie volgende keer goede raad iets eerder aannemen en dat dat geen 6 pagina's nodig heeft, want ondertussen zit er wel een konijn te wachten dat last en pijn heeft, wat niet zou moeten.

Dus in de toekomst...doe iets sneller iets met goede raad, je konijnen zullen je dankbaar zijn ;)

Ik hoop dat Snuggel er morgen vanaf is en dat hij zich daarna beter voelt.

Ohja...hebben jullie het geslacht nog laten controleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd miesje dat snap ik ook niet van haar, maar ze heeeft een aantal problemen, daar ga ik verder niet op in, maar ze vind het ook leuk, maar dat snap ik ook niet hoor,

Oh dat hoeft ook helemaal niet hoor! Daar doel ik ook niet op! Maar vind het gewoon een beetje... frappant

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik meeen dit echt, en uh,, neee, haha, vergeten, maar zal morge alsnog even vragen :) maar we weten zeker dat het een geholpen ram is ! laat morge nog even nakijken, miesje ik geeef je helemaaaaal gelijk. en nou maaaar hopen dat het niet terug komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .