Ga naar inhoud

Toën moet vandaag onder het mes


Saf

Aanbevolen berichten

Ik had dit topic helemaal gemist, arme Toën! Flinke snee zeg, maar gelukkig is de operatie goed verlopen.

Met jouw goede zorg zal het vast goed komen. Sterkte voor de grotekleine held!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Poeh wat een flinkerd zeg, arme jongen. Hopen dat ie zich groot houd, en snel herstelt. En jij ook natuurlijk, het is niet niks om je ventje zo te brengen en hem dan zo terug te zien komen!

Kiwi had laatst een kooi in de ren gezet zodat ze toch een beetje bij elkaar kunnen liggen... ik weet niet hoe de huisvesting bij jou is, maar miss is het een idee??

Ach, en mensen die het niet begrijpen moet je je maar niks van aantrekken. Je weet zelf het beste hoe je voor je diertje kan zorgen, en vooral wat die voor jou betekent. Huisdieren zijn net kindjes, en mensen die dat niet snappen.. het zegt meer over hun dan over jou :)

aangepast door Yvon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiwi had laatst een kooi in de ren gezet zodat ze toch een beetje bij elkaar kunnen liggen... ik weet niet hoe de huisvesting bij jou is, maar miss is het een idee??

Klopt! En ze vonden het allebei erg fijn. Alleen zijn we nu weer aan het werk, en ik kan als ik er niet ben die kooi niet in de ren zetten (omdat hij niet kan blijven staan als het gaat regenen), dus Nijn moet nu verplicht hele dagen binnen zitten. Ze verveelt zich rot, het arme beestje. En Ko is ook eenzaam, die zie je helemaal opfleuren als we thuiskomen. Ik heb zelfs mijn afspraak bij de dierenarts al laten verplaatsen van vrijdagmiddag naar vrijdagochtend; hoe eerder ze weer bij elkaar kunnen hoe beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit topic ook even gemist!

Wat erg! Een flinke wond, ik zou me inderdaad doodschrikken..

Hopelijk hebben ze inderdaad alles weggehaald en komt je ventje er snel weer bovenop!

Ik heb in ieder geval erg veel bewondering voor je dat je zoveel over hebt voor je nijn. Ik zou het zelf ook doen, maar er zijn genoeg mensen die dit financieel niet kunnen bolwerken of idd een nijn dit niet waard vinden..

Ik zou ze inderdaad even apart houden, geen gerommel met die hechtingen, in verband met onstekingen.

Ik krijg toch een beetje tranen in mijn ogen van die foto. Ik kan me niet voorstellen hoe jij je gevoeld moest hebben toen je m net zag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woow wat een snee. Flink beestje! Ik hoop dat hij er snel weer bovenop komt.

Is het mijn gedacht of hebben ze de wonde niet te goei kunnen toenaaien. Het lijkt alsof er in het midden nog een grote opening zit.

Gaan ze het weefsel nog bekijken? Wat voor tumor het is en of het goed of kwaad aardig is.

Veel beterschap voor die arme stakker! Verwen hem maar goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een jaap! Maar wat boft jouw mannetje met jou als baasje zeg!

Hoop dat ie er snel weer helemaal bovenop is!

Ik den kdathij dat niet met je eens is, hij is boos op me voglens mij. Ik weet niet of zehet weefsel hebben bekeken gaan bekijken. Ik kreeg niet de DA tespreken die hem geopereerd had. En ik was zelf helemaal overdonderd toen ik hem zag. Eignelijk even zo onder de indruk dat , ik dat gewoon ben vergeten te vragen. Wilde daar vandaag nog even contact over opnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nacht ging goed. Hij is alweer helemaal bij van de narcose. En boos op mij toen ik hem de anti-biotica en pijnstiller toe moest dienen. Als hij zich daarover alweer druk kan maken is het goed heeft in ieder geval weer energie. Heeft goed gekeuteld. Half witlof kolfje op. Heeft redelijk wat hooi gegeten. Bijna geen biks, maar dat eet hij nooit zoveel. Boven verwachting hoe hij tot nu toe doet. Wat een Bink.

Moet vandaag werken mijn vrouw is thuis en zet hem zo dadelijk binnen in een kleine ren samen met zijn vriendinnetje. Zodat ze het goed in de gaten kan houden.

Las hier ook die tip met een rompertje aantrekken. Dat lijkt mij eigenlijk niet zo'n strak plan omdat die dan toch strak om de wond heen zit. Ik dacht dat zo'n wond onbedekt het snelst heelt.

Moet als alles achter de rug is, denk ik wel moeite doen om hem weer net zo tam te krijgen naar mij toe. Maar dat komt later, als hij maar eens eerst beter word.

aangepast door Saf
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een wond zeg!

Wel fijn dat het allemaal goed gegaan is en dat hij het zo goed doet.

Blijft hij goed van de wond af?

Ik heb bij Fuz vorig jaar tijdens zijn castratie een bult op zijn zij laten weghalen (achteraf ws een ent-bult) maar dat was echt een drama daarna met die hechtingen enzo.

Succes verder, hopelijk knapt hij snel verder op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saf ik lees nu pas mee in dit topic, arme Toen! (geen idee hoe ik die puntjes op de e moet maken...)

Het is inderdaad een flinke wond voor zo'n beestje. Wel echt super dat je hem hebt laten opereren. Wat je daarvoor terug krijgt is onbetaalbaar, toch?

Ik zou dat rompertje ook niet aandoen. De wond geneest het snelste als je hem zo laat, hoe meer zuurstof erbij, hoe beter.

Heel veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kopieer gewoon de naam altijd eerst een keer (ctrl C) en dan elke keer als ik hem gebruik hier gewoon even Ctrl. V en hoppa daar staat hij. Die alt code of " en E achter elkaar werkt op een of andere manier niet bij mijn computer zal wel ergens een instelling verkeerd hebben staan. Zal vanavond daar eens naar kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net nog contact gehad met de DA. De reden voor de lengte van de snee is dat er nog een tweede knobbel(tje) zat een stukje verder naar voren als diegene die wij al gezien hadden.

Het weefsel werd normaal niet nader onderzocht tenzij ik daar perse een pathologisch onderzoek voor wilde opstarten. Dat werd normaal echter nooit gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat het onderzoek niet doen. Dat doen ze niet bij de DA zelf, hun moeten dat opsturen etc. Heb geen probleem tegen de kosten van de operatie maar om daar ook weer kosten aan te gaan besteden zie i khet nut neit hee lerg van in.

De Da was er redelij kzeker van alles weg was gehaald e ngaf aan dat er weinig veranderd als je precies weet wat het geweest was.

Het gaat erg goed met hem, hij is alleen boos op mij dat ik hem dit heb aangedaan. Mag hem niet meer aaien en mijn vrouw geeft nu de pijnstuiller en de anti-biotica. Hij trekt vast we lweer bij als alles weer goed is.

Achteraf gezien zie ik het 2de knobbeltje ook zitten op de foto. En heb ik het inderdaad ook gevoelt maar gewoon door de grote andere over het hoofd gezien ofzo denk ik.

aangepast door Saf
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .