Ga naar inhoud

Nijn onder het mes


Kiwi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 107
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Sterker nog: het gaat bijna nog beter dan voor de operatie! Of het nu even tijdelijk is omdat ze elkaar zo gemist hebben, of dat het iets blijvends is weet ik niet, maar het valt wel op; ik zie ze de hele dag al samen. Als de ene in de graafren gaat liggen is de andere er ook. Als de ene in de tunnel ligt ligt de andere er ook. Als de een in de grote ren onder het afdak zit komt de ander erbij zitten. 'Vroeger' waren ze ook wel eens bij elkaar natuurlijk, maar lagen ze ook rustig allebei aan een andere kant van het hok te dutten. Dat heb ik ze vandaag, na de eerste strubbelingen, nog niet zien doen. Ze zijn zó knuffelig vandaag, echt ontzettend lief!

Dit was toen ze net weer een half uurtje bij elkaar zaten. Ziet er goed uit toch?

GroteFoto-CJ3TM3PV.jpg

En hier waren ze alweer lekker ondeugend:ik wilde een foto maken van het u-element in het hok, dus ik deed het deurtje open. Er staat echter een grote bak met vijf verschillende soorten basilicum voor het hok. Leuk, voor de sier, en natuurlijk ook zodat ik de konijnen af en toe een blaadje kan geven. Voor ik het wist zaten er twee konijnen bij die bak, m'n plantjes kaal te vreten. Stelletje doerakken!

GroteFoto-M6LBFRQN.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Errug late reactie, maar dit topic greep me zo aan (ik heb weer gezellig tranen met tuiten zitten huilen) dat ik toch even wilde reageren.

Fijn dat Victoria/Nijn (ik kan haar nog steeds niet anders zien dan Victoria) er weer helemaal bovenop is en nergens meer last van heeft. EN dat ze weer fijn bij haar pappie zit en dat de band versterkt is :)

Ik ben echt heel blij dat ze bij jullie terecht zijn gekomen en dat ze zo goed verzorgd worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .