Ga naar inhoud

daaag knopjes afstandsbediening....


Rian

Aanbevolen berichten

Mijn vriend zn konijn is inmiddels overleden.. Maar op de afstandbediening staan de sporen nog:P

Hier is mn halve kamer aangevreten.. En mijn mooie riem mist wat randjes.. Snif:(

Hihi, ik had ook eens een grote plant op mn kamer staan. Op mn bureau stond ie.. Ik kwam een keer thuis.. En die plant lag verspreid door mn kamer.. Overal aarde en takjes en blaadjes.. En voor een groot deel opgevreten.. Dus ik bidden dat de plant niet giftig was. Blijkbaar niet, want ze zijn er nog allemaal.. Maar dat was even schrikken.

Ik mn plant dus bij elkaar geraapt. En omdat ik lui ben stond ie nog een poosje gehavend op mn bureau.. Ik kwam een keer boven.. Zat Victoria naast die plant.. OP mijn bureau (:surprised:) heel vrolijk aan die plant te knabbelen... Ik heb m toen maar gelijk weggegooid.. Weg plant.. De enige plant die een paar maanden heeft geleefd in mijn kamer:(

aangepast door Cynthia
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja of je prachtige nieuwe schoenen waarvan je zo lang hebt staan twijfelen of je ze wel zou kopen omdat ze zo incredible duur waren...HAP HAP, daaaaag schoenen....

Ik denk dat ik maar een bunker ga aanschaffen waar ik alle spullen in ga leggen waar ze NIET aan mogen komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, Muts heeft de smaak te pakken en dit keer was ik er nog minder blij mee. Ten eerste heeft ze de panelenren los gekregen, terwijl die met schroefhaakjes aan de muur zit en er op meerder plekken wat achter de ren staan zodat die ren niet te ver kan bewegen. Maar ze had het dus toch weer los gekregen en was aan snoer begonnen waar wel stroom op staat, gelukkig nog op tijd ontdekt.

En dan te bedenken dat ik net een verse wilgentak had gehaald buiten waar ze normaal tijden zoet mee is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm met de afstandbediening kon ik de tv niet meer uit zetten, knopje weg

heb weer een nieuwe bank, de derde sinds ik nijnen heb en gisteren hand chimsee de brutaliteit om er een hap uit te nemen want achter de bank liggen is zoooooo fijn.....:duivel:

maar ja ik heb haar gewaarschuwd !!

Chimsee je gaat buiten wone en laat je tanden trekken ... neeeeee hoor kzou niet durven , maar ga nu wel een hekje bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, Muts heeft de smaak te pakken en dit keer was ik er nog minder blij mee. Ten eerste heeft ze de panelenren los gekregen, terwijl die met schroefhaakjes aan de muur zit en er op meerder plekken wat achter de ren staan zodat die ren niet te ver kan bewegen. Maar ze had het dus toch weer los gekregen en was aan snoer begonnen waar wel stroom op staat, gelukkig nog op tijd ontdekt.

En dan te bedenken dat ik net een verse wilgentak had gehaald buiten waar ze normaal tijden zoet mee is.

Pff nou in onze ren zit een deurtje en die moet je eerst omhoog schuiven voor ie open kan. Hij is op sommige plekjes lichtelijk verroest, want we gebruiken 'm nooit omdat we de konijnen er gewoon inzetten. Maar hij gaat dus met moeite open. Laatst zet ik Fred in de ren, half uurtje voor ik weg moest. Was ik helemaal klaar en moest ik ECHT weg, dacht ik, oh ja, dat konijn. Loopt halverwege de tuin een bruin konijntje me tegemoet... En het deurtje stond open! Raaar beest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn ook al verschillende knoppen verdwenen en heb ik sinds ik mijn konijnen heb al heel wat kabels moeten vervangen, 2x telefoonkabel, 5x telefoon adaptor, 2x kabel van schemerlamp en vorig jaar kerst hebben de lampjes eraan moeten geloven....

Ook zitten er knaagsporen in de muur in de tafel en ga zo maar door. Ach niets zo fijn als een konijn ;)

Wonder boven wonder hebben ze geen schok gekregen, er stond soms toch echt stroom op de kabels....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg ik gisteren nog dat mijn konijnen nergens aan knagen:$

Sinds gisteren kan ik niet meer bellen of gebeld worden met de vaste telefoon. Dus ik bel vanmorgen naar de klantendienst. Doe alles wat ze me aanraden... Zegt hij op het einde, 'ja mevrouw het zal aan uw kabels liggen, ik zal een afspraak maken om iemand langs te sturen. Waarop ik zeg dat ik eerst de kabels ga controleren en dan wel terugbel voor een afspraak.

Ik boos dat die man me niet wou helpen :grrrrrr:. Kijk ik de kabels na...blijkt de telefoonlijn op verschillende plaatsen doorgebeten!

Wie zij er nu ook weer dat haar konijnen niet aan de kabels kwamen...:whistle2:

Morgen gaan we alle kabels nakijken...ik heb al schrik op voorhand voor wat ik ga aantreffen:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet ik geen verse wilgentakken meer halen, ik heb er net een gehaald en nu wordt al weer mijn kamer gesloopt. Nu is Pet begonnen aan een kast. Ze zijn om een of andere reden ook tamelijk druk vanochtend, ze lopen nu al meer dan een uur los en zijn nog steeds actief, normaal liggen ze dan allang met zijn tweeën in een hoekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze nu ook opgesloten, moet zo weg, maar nu wordt alles daar gesloopt. Hopelijk gedragen ze zich beter als ik straks weer thuis ben.

Tot nu toe was een wilgentak een feest voor ze en gedroegen ze zich dan super, maar misschien zijn die takken door de herfst niet zo lekker meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .