Ga naar inhoud

daaag knopjes afstandsbediening....


Rian

Aanbevolen berichten

:whistle2:wil je mijn afstandsbedieningen zien haha!!!!

heel aantrekkelijk om eff te testen voor konijnen....:party:

Maar ik had al mijn kabels weg gewerkt wat denk je?

springt mijn lion gewoon in de tv kast en knabbelt alle kabels door:bounce:

Ze doen het er om hoor.

Denk je yes 2 mooie orchideen in een hoge vaas katten blijven er af.....

ja hoor de lion komt de hoek om scheuren en beet elke dag een stengel met bloemen af.Ik had het eerst niet door.Tot ik zag dat ik geen bloemen meer had:duivel:De laaste ging ten ziele ze beet de stengel door ......

en viel naar beneden zo kon ze hem smakelijk op eten......niet giftig trouwens:whistle2:Maar heel duur groen ......

gelukkig laten ze me meubels heel......haha anders is het toch saai als ze niks doen

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieten ze hier de meubels maar heel...ze doen het wel heel subtiel aan de achterkant, alsof ze willen zeggen "het mag niet, maar aan de achterkant ziet niemand het toch??" Waanzinnig slim zijn ze.

Poo heeft er ook een handje aan om met zijn nageltjes langs het kacheltje te schrapen (hij gaat rechtop, met zijn voorpootjes tegen het kacheltje staan, en wacht dan totdat hij naar beneden zakt), het maakt echt een vies geluid, ze schrikken er allebei ontzettend van maar toch blijft hij het doen...niet te geloven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is de laatste tijd ook flink gesloopt. Fuz was eerst altijd zo'n voorbeeldig konijntje..... tot een tijdje geleden:

Zijn mandje gesloopt, stroomkabel onder de kast bijna door gebeten, plastic konijntje wat op de grond was gevallen gesloopt, knopjes van de weegschaal verwijdert. Nu met Sisi samen gaan ze vrolijk verder: Laatst was ik vergeten het snoertje van de laptop omhoog te doen (is gelukkig niet helemaal door), de plinten aangevreten, kleedje in hun hok gesloopt, droogloopmat aangevreten en zo kan ik nog een tijdje doorgaan, monsters zijn het :grrrrrr:

Maar toch hou je van ze he :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag had ik geen tv signaal meer, heb zo'n digitenne ding. Geen enkel kanaal werkte, dus ik denk: bel de klantenservice maar even! "Heeft u goed gekeken mevrouw, of alles ingestoken is?" "Ja volgens mij wel, zal nog eens even kijken" .....ja hoor, kabel dus doorgebeten!!! "Nee meneer, het werkt echt niet, het lampje van de ontvanger gaat niet branden" (eh...)

"Goed mevrouw, dan sturen we u een nieuwe ontvanger"

"Ok, bedankt!" (eh...)

POOKE!!! WAT HEB JE WEER GEDAAN!!!! (en inderdaad, onschuldige oogjes kijken je aan...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijntjes blijven OVERAL af! :D Behalve als ze in de tuin lopen, mogen ze op verschillende plekken graven. Doen ze het natuurlijk juist DAAR waar het niet mag.. Alleen laatst lag ik op bed TV te kijken, met Billy, de kat, ging de telefoon ofzo dus ik liep kantoortje in om op te nemen, kom ik terug, staat er iets anders op. Maar dat viel me niet meteen op, ik ging gewoon weer zitten en ik dacht: Hm, was ik dit wel aan het kijken? Kon de afstandsbediening ook niet vinden. Was Billy er mee vandoor gegaan x'D hij zal wel gedacht hebben, NOU MAG IK EENS KIJKEN!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dvd speler was geen dag oud en ik ben al 2 knopjes kwijt door Wolfje.

Mijn visite zei: wat is er gebeurd met de neus van Pardoes?(pop)

Niks hoezo? Nou kijk maar en ja hoor weg neus ook door Wolfje.

Maar 1 ding is wel zeker, hij komt nooooit bij de kabels en als hij een keer daar komt en ik hef mijn stem wroets weg konijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .