Ga naar inhoud

sience selective


sandra1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hmz toen ik de DA had gebeld zeiden ze dat ze het niet hadden (op zo'n toon van kennen we niet) toch staat die DA hier aangegeven als Konijnkundig...

En in de dierenwinkel zeiden ze inderdaad ook die kit-i-mel.

Heb uiteindelijk maar een ss biks-papje gemaakt

en dat gemengd met olvarit wortelhapje en de biogarde roeryoghurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

IK weet dat dit topick al een aardig tijdje loopt en ikzelf voer ook altijd SS.

Maae nu zou ik weer een nieuwe 10 kilo zak gaan halen hoor ik net dat de prijs daarvan 25 tot 30 % omhoog gaat, de winkel waar ik het nu haal besteld een extra vooraad en behoud de prijs tot nov.

Maar ik denk dat ik tegen die tijd ook maar ga overstappen.

Ik heb een vlaam die 24 uur per dag buiten los loopt, en dus ook vanalles buiten vind en opeet.

Wat zou voor mijn vlaam nou een goed alternatief zijn....??

Link naar reactie
Delen op andere sites

SS, 10 kg voor 31 Euro, das een koopje !

Onze nijntjes krijgen momenteel ook SS, maar ik betaalde begin juli bij Zoomart 36 Euro voor 10 kg.

Nu kwam ik deze week opnieuw bij Zoomart en de SS stonden nu aan 50,89 Euro voor 10 kg !!! :surprised:

Gelukkig heb ik nog een voorraadje, maar als ik geen goedkopere winkel vind, gaan mijn nijntjes terug overschakelen op gewone biks !!!

ik koop de ss 10kg € 27,50 bij de cash en carry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben serieus op zoek geweest hier in de buurt om SS aan een redelijke prijs te vinden. Maar het is hier overal hetzelfde : 50,- Euro en meer voor 10 kg SS. :grrrrrr:

We hebben nog even overwogen om SS in Nederland te gaan halen, maar dat is ook niet altijd evident en blijkbaar stijgen de prijzen daar ook...

Vandaag zijn we dan gaan informeren naar Cuni Complete, dat in kleine hoeveelheden ook best prijzig is. Maar ik heb een winkel gevonden waar ze 25,- Euro vragen voor 10 kg !!!

We hebben onze nijntjes vandaag eens laten proeven van die nieuwe biks en ze aten het alle 4 met veel enthousiasme, wij schakelen dus langzaam over...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd geleerd dat de tanden niet slijten door wat ze eten, maar door het feit dat als ze eten de tanden over elkaar schuiven en ze daardoor dus slijten.

En er word vaak gezegd ze moeten veel hooi eten want daar slijten de tanden van, nee hooi geeft geen verzadigd gevoel, daarom eten ze er vaak veel van en door het vele eten, veel tandenslijten dus.

En al die knaagstenen, vind het gevaarlijk, die zijn soms zo hard.

En dat ss ik geef het ook, en ja, weet niet beter dan dat hij het er goed op doet en lekker vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .