Ga naar inhoud

Het algemene inentingen topic


_Danielle

Aanbevolen berichten

  • Reacties 974
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jeetje wat een prijsverschillen allemaal zeg.

Ik ga vanavond met 2 konijntjes. Het is in totaal 55 voor 2 konijnen en een check-up. Maar goed wellicht weet ie vanavond weer wie ik ben en krijg ik wat korting na het Kahlua verhaal :-)

Viera is sinds vanochtend weer schijnzwanger kan dit kwaad icm inenting?

Ze is normaal al zo'n stressballetje namelijk en nog nooit bij de dierenarts geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik baal ongelooflijk, ik ben de entdagen misgelopen. Ik was aan het wachten op een brief met de oproep, maar die kwam maar niet en toen ik op de site keek bleek dat ze half maart al de entdagen hadden gehad.

Toen ik Must en Pet vorige week naar het konijnenpension bracht heb ik het aan die mensen nog gevraagd, maar zij wisten ook geen andere dierenarts in de buurt die nu nog wel ent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week met Bas naar het konijnenspreekuur geweest. Zowel de dierenarts als de assistente vonden Bas echt een heel mooi konijn. Er werd zelfs aan me gevraagd of hij mocht worden gebruikt om te dekken, maar helaas is ie afgelopen januari onder het mes geweest, dus helaas voor Bas. Hij is sinds zijn castratie ook geen grammetje aangekomen en weegt 1700 gram. De tandjes, nageltjes en oortjes zijn ook nagekeken en hij is weer kerngezond bevonden. Ik heb nog even gevraagd of ie niet te mager is, maar de reactie hierop was: Waren alle konijnen op het spreekuur maar in deze conditie!

Ik moest wel lachen want mijn stoere nijn wil gewoonlijk niet graag worden opgepakt en vastgehouden, maar bij de da vond ie het toch veiliger in mijn armen dan op de tafel, hahaha

Het bezoekje inclusief enting kostte maar 12 euro. Heel erg schappelijk dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik baal ongelooflijk, ik ben de entdagen misgelopen. Ik was aan het wachten op een brief met de oproep, maar die kwam maar niet en toen ik op de site keek bleek dat ze half maart al de entdagen hadden gehad.

Toen ik Must en Pet vorige week naar het konijnenpension bracht heb ik het aan die mensen nog gevraagd, maar zij wisten ook geen andere dierenarts in de buurt die nu nog wel ent.

Een goede DA ent ook gewoon buiten de entingsdagen hoor.. Die dagen zijn er in principe alleen om tegen een goedkopere prijs je nijnen in te laten enten.

Je zou ook kunnen overleggen met je DA, dat je zat te wachten op een oproep en die niet gekregen hebt, of je niet alsnog tegen die goedkopere prijs je nijnen mag laten enten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze doet dat niet, de dochter van de mensen van het pension werkt bij deze praktijk, dus we hebben het nog haar gevraagd, maar dat doen ze dus niet. Het probleem is ook dat ik geen auto heb of iemand die me kan brengen, dus ik ben nog al beperkt in de afstand.

Ik ga inderdaad nog wel even contact opnemen met de praktijk, vooral om te zorgen dat dit niet nog een keer gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel een beetje of ik Muffin al moet laten inenten. Muffin is nog maar 10 weken oud maar de dierenarts vertelde dat het al wel kon. Ook is mijn andere nijn Gizmo vorige week overleden aan een ziekte (onbekende ziekte, hij was erg zwak). Nu heeft Muffin nog nergens last van en huppelt nog altijd even vrolijk door de woonkamer en eet, als het kan, aan 1 stuk door. A.s. vrijdag staat het op de planning om Muffin in te laten enten, zou ik het doen? Of toch nog even wachten....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo... Hele volksverhuizing gehad..

Ze zijn allemaal weer gezond verklaard, allemaal nog keurig op gewicht, kreeg een compliment over hoe ze er uit zagen. :)

De buikjes voelden volgens haar perfect, ze waren mooi van gewicht, nageltjes zijn geknipt, tandjes nagekeken, allemaal keurig.

Ik ben weer helemaal happy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .