Ga naar inhoud

Supreme botanicals


Aanbevolen berichten

Ik heb dan wel geen webwinkel meer, maar kreeg bericht dat afgelopen interzoo beurs (vakbeurs) het merk supreme een nieuwe konijnenbrok gepresenteerd heeft, Supreme botanicals. Ik moest stiekem wel lachen want de mail begon met "thank you for visiting us at interzoo" terwijl ik daar dit jaar helemaal niet geweest ben 😂

 

Maar goed, een nieuwe brok dus. Ik vind het best goed klinken: 

Geen toegevoegde suikers, geen kunstmatige kleurstoffen en smaakstoffen. Met timothy hooi en kruiden, zoals munt, tijm, peterselie en paardenbloem. Het zijn brokjes (niet gemengd) en ze geven aan dat het zelfs voor kieskeurige eters een brok zal zijn die ze accepteren. 

Ik kon de exacte samenstelling en analyse nog niet vinden, maar ben wel benieuwd. Of het ook graanvrij is bijvoorbeeld. 

 

Wel fijn om te zien dat de producenten van konijnenbrokken wel de wens om natuurlijker te voeren volgen.  

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zij krijgen vast het idee van het natuurgetrouw voeren mee. Ben inderdaad benieuwd wat er in zit, ik verwacht niet perse graanvrij, maar hopelijk wel een mooie samenstelling.

 

Het nadeel, dat gaat dan alleen in kleine zak voor een hoge prijs. Mijn verwachting is dat hij op de grain free lijkt, maar dan net anders.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Kolino zei:

 

 

Het nadeel, dat gaat dan alleen in kleine zak voor een hoge prijs. Mijn verwachting is dat hij op de grain free lijkt, maar dan net anders.

 

Bij supreme beginnen alle brokken met een 1.5 kg verpakking. Als er genoeg vraag is komen er meer verpakkingen. Dat was ook met junior, senior enz. Als grain free en indoor meer verkocht gaan worden, komt ook daar een grootverpakking van. En met deze brok zal het hetzelfde zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze het als speciaal voer in de markt zetten vrees ik dat het vergelijkbaar blijft met de hoeveelheid die van grain free wordt verkocht.

 

Dat ze willen weten hoe het bij het publiek valt snap ik wel, maar grain free is er toch al aardig wat jaar en vergeleken met adult wel aan de prijs. Ik denk dat dit prijsverschil juist ook reden is dat het minder wordt verkocht en dat de samenstelling niet uniek genoeg is om over te stappen.

 

Hopelijk is deze samenstelling dat wel, zou mooi zijn als er iets op de markt komt waarvan je denkt, nu geef ik iets wat wel makkelijk is, maar veel natuurlijker voor de spijsvertering dan sojaschroot. Kom maar op met een brok vol gras en kruiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .