Ga naar inhoud

Tips voor muur


Aanbevolen berichten

De jongens hebben sinds een paar maanden de muur ontdekt🥴 gipsplaten schuine muur/plafond.

 

Nu heb ik op alle gaten placemats geplakt maar ze vinden iedere keer weer een hoekje om te knagen. Lange tijd niet en ineens beginnen ze weer.😖

 

Nu dacht ik om hekjes te plaatsen maar de hekjes die ik vind zijn hoog en dan verliezen ze een heel stuk ruimte aangezien het schuine plafond vanaf 10cm schuin omhoog gaat. 

 

Hout is niet handig want daar knagen ze natuurlijk direct aan.

 

Ik kan blijven plakken maar wil het liever voorkomen natuurlijk.

 

Dus wie heeft de gouden tip? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een stuk gaas op maat aan de muur bevestigen? Als het strak tegen de muur zit, lijkt het me dat ze geen vat op het gaas kunnen krijgen. En ook de muur niet.

Met krammetjes vastzetten bijv. Het lijkt me dat het goedkope kippengaas al voldoende is. Maar je kunt ook iets stevigers nemen.

aangepast door To van de Veluwe
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

8 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Een stuk gaas op maat aan de muur bevestigen? Als het strak tegen de muur zit, lijkt het me dat ze geen vat op het gaas kunnen krijgen. En ook de muur niet.

Met krammetjes vastzetten bijv. Het lijkt me dat het goedkope kippengaas al voldoende is. Maar je kunt ook iets stevigers nemen.

Oooh Jaaa daar had ik totaal niet aan gedacht. Weet alleen niet of krammetjes sterk genoeg zijn op gips plaat 🤔. Misschien nietjes... Of is dat het zelfde als krammetjes? 

Ik denk bij krammetjes wat je met een hamer er in moet slaan bij houten paaltjes bijvoorbeeld...

 

Een spijkertje gaat namelijk ook niet op dat dunne gipsplaat. Blijft altijd los zitten. 

 

Dankjewel 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

https://images.app.goo.gl/H4zEPfYrcym7CYYf6

 

 

Ik heb even een random foto opgezocht. Dit is dus niet haar/hun kamer 😉 de foto boven

 

Maar precies zo als je rechts ziet is de muur. Heel laag recht stuk en dan schuin omhoog. En precies in die hoek en hechting tussen dat rechte stukje en wat omhoog gaat vreten ze kapot. 

aangepast door Lappie2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .