Ga naar inhoud

Ik vind droogzakje in wilgenrol


Roos-Anne

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

We vinden zojuist een droogzakje in een wilgenrol die gevuld is met hooi. Deze hebben we zo in plastic gekocht.  Zijn jullie die ook wel eens tegen gekomen? 
 

Onze konijnen hebben het zakje verstopt in het hooi gevonden. Er is iets aan geknaagd maar ze lijken nergens last van te hebben. Ik denk dat mijn vriend er net op tijd bij was. De konijnen eten hooi uit de ruif en de brokken uit de hand. Ik zou ze even extra goed in de gaten vandaag en morgen.

 

Ik plaats dit bericht omdat ik er melding van ga maken bij de winkel en benieuwd ben of dit anderen is overkomen. Het lijkt me niet dat dit in het artikel thuis hoort (op het etiket kan ik niets vinden) en gevaarlijk voor konijnen.

 

Groet

aangepast door Roos-Anne
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er een droogzakje in iets eetbaars zit, dan zou je toch verwachten dat het vanaf de buitenkant duidelijk zichtbaar is. Het lijkt me niet de bedoeling dat je de volledige inhoud moet gaan doorzoeken op oneetbare zaken. Ik zou er echt wel mee teruggaan.

Ik heb ooit in een zak hooi een stuk plastic gevonden. Daar ben ik ook mee teruggegaan en toen kreeg ik als reactie dat konijnen het heus niet zouden opeten. Ik wilde het maar niet uitproberen. De winkelier wilde wel contact opnemen met de leverancier, of die een vergoeding wilde geven. Dus ik heb tegen hem gezegd dat is prima, maar ik doe zaken met jou, en ik verwacht van jou een vergoeding. Wat de leverancier doet, daar heb ik geen boodschap aan. Toen kreeg ik een nieuwe zak (en een boze blik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij veel producten voor konijnen van wilg zitten droogzakjes in de verpakking (ompak) als je het binnen krijgt van een leverancier,  maar bij hooi of producten met hooi ben ik het zelf grlukkig nog nooit tegen gekomen.ik denk dat dit dus wel echt een foutje is!

 

De korrels zijn niet eetbaar en kunnen zelfs gezondheidsproblemen geven omdat ze ook vocht onttrekken als ze in het lijfje belanden.

 

Even een mail naar / langs bij de winkel waar je het gekocht hebt, die moet het inderdaad oplossen.

Maar ik zou ook altijd als klant direct het merk zelf benaderen. Vaak gaan ze netter met klachten om als ze direct van de klant komen, dan wanneer de winkel er tussen zit. 😉 dat is mijn ervaring tenminste. 

 

aangepast door Evee
autocorrect had wat woorden veranderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .