Ga naar inhoud

Urinebrand


Okki

Aanbevolen berichten

Op 7-2-2021 at 13:07 zei Okki:

Dank je, hoop het ook! Ik heb net de temperatuur in dat kamertje gemeten, 6,5 graad met het raam open. Dan hoef ik niet bang te zijn dat ze hun wintervacht kwijtraken.

 

"Zeg, ga je naar buiten toe met je winterjas aan en sjaal om?" 

"Nee, ik ga even naar het konijnenkamertje!" 

 

 

aangepast door JokeC
lettertje vergeten
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen heb ik ze weer buiten in de ren gezet. Gisteren de boel sneeuwvrij gemaakt, zodat er geen nattigheid is voor Wannes. Mijn man heeft met planken het hok in de ren nog beter winddicht gemaakt. Verder nog extra stro erin, niet alleen in het nachthok boven, maar ook onderin. Mocht het nou de komende nachten echt heel koud worden, dan kunnen we ze desnoods in het hok opsluiten. Wannes heeft toch nog kale achterpootjes (aan de binnenkant zeg maar, dus als hij op een bolletje zit zijn ze gewoon lekker warm), dus we zijn op alles voorbereid nu. 

 

Hij plast echt niet meer over zijn pootjes heen, anders had dit niet gekund. En ik had het idee dat ze binnen minder goed hooi aten, vooral Zoetje. Die maakte meteen een paar binkies buiten!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jahoor, alles prima! Ik heb ze voor vannacht wel opgesloten in hun hok, toch warmer dan in de ren. Zeker met die kale pootjes van Wannes. Hij kan ook af en toe zó diep slapen en vanmorgen deed hij dat ook weer (midden in de ren in de wind). Dan moet ik hem echt flink wakker porren om te zien of het nog wel goed met hem gaat. Nu met die kou (ijskoude, snijdende wind) ben ik bang dat hij dan niet doorheeft dat hij een warmer plekje op moet zoeken.

 

Zijn kale pootjes zien er goed uit! Er komt weer wat haar op en de huid is mooi roze.

aangepast door Okki
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .