Ga naar inhoud

Gewicht en oorlengte Bo


lizzie1981

Aanbevolen berichten

hoi

hij krijgt idd wel wat meer eten, omdat ik bang was dat ik hem ook te weinig gaf. Ik weet wel zeker dat het BD keutels zijn, het waren hele plakkerige trossen keutels. Vanmorgen zag ik nog wat liggen, de rest van de avond niet.

Kan het ook van stress zijn? Ik krijg wel de indruk dat Bo minder problemen heeft met het vervoeren in de auto dan snickers, die lijkt daar meer door van slag te zijn.

Maar wellicht komt het dan omdat hij meer brok krijgt nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

vanmorgen 844 gram dus wellicht heb ik de dag daarvoor niet goed gewogen?! Ze had nl gisteren wel gewoon goed gegeten.

ik geef de nijnen nu verschillende soorten groen: peterselie, soms een klein stukje appel, wortel, broccoli (vinden ze niks). Is dat voldoende afwisseling of wat krijgen de nijnen bij jullie? Ik weet dat de lijst veilige groenten enorm is en van de helft weet ik niet wat het is hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanmorgen 845 g ram. ze blijft nu een beetje stil staan heb ik het idee!

Cindy had je nog meegekregen wat er met mijn andere nijn gebeurd was? Ik ben er vannacht nog mee naar de DA geweest! Enorme gasophoping had hij!

Heb topic bij gezondheid geopend of nijnen jaloers/ humeurig kunnen zijn. Misschien heb je daar ook nog tips voor me :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

niks te danken aan dit toppic hebben andere mensen ook info voor als hun konijntje onder voed is.Een konijntje moet bij aankoop zeker 500 gram wegen.Bij 8 weken.

dit geld voor het ras nederlandse dwerg hangoor en dieren winkel konijnen.[Zouden zelfs zwaarder moeten zijn.]Een echte dwerg van een fokker aangesloten bij het nkb kan zal lichter zijn.Dus ben je niet zeker zet hem haar op de weeg schaal en zorg dat hij zij elke dag aan komt.En dat de keutels mooi hard en rond zijn.Wees bij jonge konijnen altijd bewust van het gevaar van cocidiose.Dat draagt een konijntje altijd bij zich.En kan in stress en of te vroeg bij moeders van daan tot uiting komen.Dus als je nieuw gekochte konijntje afvalt ga naar de dieren arts.Ook als ie lusteloos in een hoekje zit.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

een echte dwerg, ik neem aan dat je het over een kleurdwerg hebt is met 8 weken net zo groot als elk ander normaal konijntje omdat kleurdwergjes veel harder groeien.

Zit er dus een echt klein konijntje waarvan wordt beweerd dat het een kleurdwerg is is die veeels te jong en mogelijk niet eens een kleurdwerg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .